سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک و آنا د آرماس به خانه ‘20 میلیون دلاری dad pad’ نقل مکان کردند.

 طبق گفته منابع بن افلک  بلاخره به خانه 20 میلیون دلاریش که پس از جدایی از جنیفر گارنر در سال 2018 خرید نقل مکان کرد و  در حال آماده شدن برای زندگی با  “نامزد آینده اش ” آنا د آرماس در این خانه است. 

 این خانه بزرگ Pacific Palisades دارای زمین بازی کودکان برای سه بچه اش با گارنر است  ، گارنر از افلاک به دلیل  خیانتش و رابطه اش با  با پرستار بچه ها جدا شد که افلاک این ادعاها را رد کرد.  

در زمین این خانه 13453 فوت مربعی ، بچه های او ، دختران ویولت 14 ساله و سرافینا 11 ساله و پسر ساموئل 8 ساله به  تاب ، استخر با سرسره  ، ترامپولین و یک  میز پنگ پینگ دسترسی دارند. 

این منبع به سان گفت: “این خانه به پناهگاه بن تبدیل شده است و مکان ایده آل او برای شروعی دوباره بوده است.” “بچه ها زمان زیادی را در آنجا می گذرانند و بن تصمیم گرفته است که سبک زندگی پاک خود را در آنجا بگنجاند و همچنین امکاناتی را مهیا کرده تا وقتی بچه ها به خانه می آیند برایشان سرگرم کننده باشد.”

در داخل خانه هفت اتاق خواب ، هفت حمام کامل و دو نیمه حمام ، یک مرکز آبگرم داخلی ، آشپزخانه سرآشپز ، سینمای خانگی  و یک سالن ورزشی کامل هست. 

افلک همچنین قصد دارد زمان بیشتری را با آرماس بگذراند ، او سال گذشته هنگام فیلمبرداری “Deep Water” با او آشنا شد. 

این منبع به روزنامه سان گفت: “صحبت های زیادی در مورد این  وجود دار که  بن و آنا به زودی رابطه شان را رسمی می کنند و این به عنوان خانه اصلی آنها در  لس آنجلس خواهد بود.” “آنها در حال حاضر زمان زیادی را در اینجا می گذرانند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا