سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیزو می گوید که به تک همسری اعتقادی ندارد: “من هیچ قانونی نمی خواهم”

در حالی که طرفداران در مورد نامزدی یا عدم نامزدی لیزو با دوست پسرش مایک رایت حدس می زنند، خواننده حتی حاضر نیست نام او را در مصاحبه ها بگوید.

در واقع، لیزو به برنامه رادیویی سندیکایی The Breakfast Club گفت که آنها هنوز در اول راه هستند. او گفت اتفاقاً ما هنوز به فرش قرمز نرفته‌ایم. من باید به حریم خصوصی او احترام بگذارم.

هنگامی که مجری برنامه شارلامیگن او پرسید که آیا او می تواند این رابطه را در ده سال آینده قوی تر ببیند، لیزو صادقانه توضیح داد که به تک همسری اعتقادی ندارد.

“من فکر می کنم یک رابطه سنتی ده سال مرا می ترسانده، اما عشق برای همیشه است. لیزو گفت من می توانم کسی را برای همیشه دوست داشته باشم. «تک همسری، برای من، کمی کلاستروفوبیک است، زیرا قوانینی وجود دارد. من فکر می‌کنم یک رابطه عاشقانه که تک همسری ندارد، قانون ندارد.»

او ادامه داد: «من هیچ قانونی نمی‌خواهم. این فقط به این معنیه که هیچ انتظاری وجود ندارد، و به این ترتیب، عشق فقط اتفاق اصلیه. مثل اینه که تا زمانی که مرا دوست داری، کاری را که می‌خواهی انجام بده.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا