سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت کالکشن لباس را با الهام از کت و شلوار اسکار خودش راه اندازی می کند

برد پیت اکنون یک طراح لباس است. این بازیگر 57 ساله برای یک کالکشن اختصاصی با نام   ، “BP Signature” با بریونی همکاری کرد. پیت از سال 2019 سفیر لیبل لباس مردانه ایتالیا است و به طور مرتب با لباس های این برند در فرش قرمز دیده می شود.

“BP Signature” الهام گرفته از کت و شلوار بریونی که پیت در جوایز اسکار 2020 پوشید است . او در آن سال جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای روزی روزگاری در هالیوود دریافت کرد.

نوربرت استامپفل ، مدیر طراحی بریونی ، اظهار داشت: “همکاری با برد پیت برای ایجاد کالکشن” BP Signature “بسیار خوشحال کننده بود. این فرصتی بود که می توان چیزی راحت ، آسان و انعطاف پذیر را بدون از بین بردن سبک و ظرافت،  طراحی کرد. “زیبایی این کالکشن در همه کاره بودن آن است . 

کالکشن “BP Signature” در فروشگاه های Brioni ، در brioni.com و در خرده فروشی های منتخب در سراسر جهان موجود است.

در ضمن پیت مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش با ساندرا بولاک ، به نام Bullet Train است. Bullet Train یک داستان مهیج درباره قاتلانی است که از همان قطار گلوله ای خارج از توکیو ژاپن بیرون آمده اند و توسط دیوید لیچ کارگردانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا