سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

شبکه های FX و Hulu بر روی مستندی درباره نمایش سوپر باول جنت جکسون “Sufunction” کار می کنند.

اجرای بدنام سوپر باول جنت جکسون مستند میشود.

سریال مستند The New York Times Presents – که امسال دو اپیزود دلخراش درباره حماسه بریتنی اسپیرز منتشر کرد – حالا توجه خودش را به نمایش نیمه‌وقت سوپر باول جکسون در سال 2004 معطوف کرده است و در 19 نوامبر برای FX و Hulu پخش خواهد شد.

مستند”Malfunction: The Dressing Down of Janet Jackson”  شامل «تصاویر و مصاحبه‌های کمیاب» با افرادیه که «آن شب در هیوستون در محل اجرا بودند» زمانی که جاستین تیمبرلیک , نیم‌تنه چرمی جکسون را درآورد و سینه‌اش را در تلویزیون ملی نشان داد.

طبق بیانیه مطبوعاتی این شبکه‌ها، این مستند دیدگاههایی را از یزرگان موسیقی، اعضای خانواده جکسون و مدیران NFL ارائه می‌ دهد  و بازسازی حادثه‌ای که کشور را تکان داد  را نشان می دهد و توضیح دهد که چگونه فرهنگ را در دهه‌های بعدی شکل داده است.”

در این اطلاعیه آمده است: «در سال 2004، یک جنگ فرهنگی در حال شکل گیری بود که تماشاگران نیمه وقت نمایش Super Bowl مردی سفیدپوست را دیدند که سینه یک زن سیاه پوست را برای 9/16 ثانیه در معرض دید عموم قرار داد. “خشم ملی به راه افتاد… این زن جانت جکسون بود و این مرد هم جاستین تیمبرلیک بود؛ ”

نیویورک تایمز در نهایت “جریان های نژادی و فرهنگی که در صحنه سوپر بول با هم برخورد کردند” را بررسی می کند، و  می گوید که چگونه نمایش Super Bowl بر حرفه جکسون تأثیر گذاشته است.

انتشار این دو مستند باعث شد طرفداران تیمبرلیک را به خاطر رفتارش با دوست دختر سابقش بریتنی اسپیرز و این کار با جکسون مورد انتقاد قرار دهند.

تیمبرلیک در ماه فوریه به این ماجراها واکنش نشان داد. او در شبکه های اجتماعی نوشت: من پیام ها، برچسب ها، نظرات و نگرانی ها را دیده ام و می خواهم پاسخ بدهم. “من عمیقا متاسفم برای زمانی  که اقداماتم  باعث ایجاد مشکل شد، جایی که من خارج از نوبت صحبت کردم، یا صحبت درستی نکردم. می دانم که در این لحظات و در بسیاری دیگر کوتاهی کردم. از سیستمی سود می بردم که زن ستیزی و نژادپرستی را تایید می کند.”

تیمبرلیک افزود: “من به طور خاص می خواهم از بریتنی اسپیرز و جانت جکسون هر دو به صورت جداگانه عذرخواهی کنم،  من به این زنان اهمیت می دهم و به آنها احترام می گذارم و می دانم که شکست خوردم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا