سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

جان تراولتا عمارت بزرگ ماین که با همسر مرحومش کلی پرستون شریک بود را با قیمت 5 میلیون دلار می فروشد.

جان تراولتا خانه اش در ماین را با مبلغ هنگفت 5 میلیون دلار می فروشد.

هفت ماه پس از مرگ همسرش کلی پرستون پس از مبارزه با سرطان پستان ، بازیگر داستان جنایی آمریکایی آماده جدایی از عمارتی است که با این بازیگر مرحوم شریکی داشتند.. این ملک که در 48 جریب فرنگی زمین واقع شده است در جزیره انحصاری جزیره Islesboro ، ماین قرار دارد.

علاوه بر اینکه این ملک  در منطقه بسیار خوبی است ، این عمارت دارای 42 اتاق است (از این تعداد 22 اتاق خواب است)

جان و کلی این ملک ایده آل را در سال 1991 خریداری کردند ، در همان سالی که ازدواج کردند . و در حالی که خانه در سال 1903 ساخته شد ، زوجین کریستوفر دکوراتور مشهور را استخدام کردند

، به داخل عمارت بزرگ ماین بروید و تزئینات غیر عادی آن را ببینید. از کاغذ دیواری های پر جنب و جوش و مبلمان به همان اندازه رنگارنگ .

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

همانطور که دکوراتور داخلی کریستوفر B. Boshears در سال 1999 به Architectural Digest توضیح داد ، “جان و کلی برای استراحت به ماین می آیند. خانه باید راحت باشد ، اما ساختار نیاز به ظرافت دارد.”

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

دیوارهای زرد روشن ، تزئینات کاغذ دیواری گلدار ، فرش سبز پر جنب و جوش و تزئینات خروس این مکان نشیمن را  بسیار لذت بخش کرده است.

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

در حالی که کلی و جان در ابتدا خانه خود را با خنثی ها به روز کردند ، کریستوفر گفت که آنها ایده های روشن و جسورانه او را دوست دارند. او قبلاً به AD گفت: “آنها کاملاً نتوانستند انگشت خود را بر روی آنچه می خواستند بگذارند ، اما وقتی من با رنگ زیادی ظاهر شدم ، آنها خوشحال  شدند.”

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

در آن زمان ، جان به مجله گفت عمارت ماین اسکلت بندی خوبی دارد اما فقط به برخی از تعمیرات نیاز دارد. او  گفت: “شما می توانستید پتانسیل خانه را ببینید – از نظر کیفیت چوب و صنعت ، مانند یک قایق بادبانی ساخته شده است – اما کارهای زیادی برای انجام دادن  وجود داشت”. “ماه اول ، ما مجبور شدیم یک سیستم کوره به اندازه هتل نصب کنیم و دوباره آشپزخانه را آماده کنیم.”

John Travolta, Islesboro, Maine House Home

خب یک زوج با 42 اتاق در خانه چه کار می کند؟  این زن و شوهر اجازه دادند تخیلشان عملی  شود به عنوان مثال ، آنها اتاق زیر شیروانی را به “سرزمین خیالی کودکان” تبدیل کردند که دارای یک استیج ، اتاق مدرسه ، اتاق بازی و سایر اتاق خواب های تمی مانند اتاق پرنسس ، اتاق هواپیما و اتاق پیتر پن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا