سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یک خبر خوب و بد برای کسانی که منتظر سریالی از بورچین ترزی اوغلو هستند!

بورچین ترزی اوغلو بازیگر معروف با بازیش در پروژه هایی که در آن شرکت داشته  میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است و نامی با استعداد با طرفداران بسیار زیاد است… سال هاست که این بازیگر را در فیلم ها و سریال های تلویزیونی فراموش نشدنی تماشا کرده ایم.

بورچین ترزی اوغلو که در سال 1980 به دنیا آمده و از دوران کودکیش در صحنه فیلمبرداری جلوی دوربین رفته است، نه تنها نامی باتجربه است، بلکه می تواند نقش آفرینی های قوی ای را ارائه دهد که به شخصیتها جان و  احساس می بخشد.

بورچین ترزی اوغلو اخیرا پیامی را برای کسانی که منتظر شنیدن سخنان او هستند فرستاد. این بازیگر مشتاق حضور در سریال هاست که با پخش سریال پویراز کارایل بین سال های 1394 تا 1396 به اوجش رسیده بود، در دوره بعد نتوانست به نتایجی که می خواست به خصوص در سریال های تلویزیونی برسد.

تمایل بورچین ترزی اوغلو برای حضور در صحنه فیلم‌برداری اتفاق خوبیه. اما هنوز پروژه ای وجود ندارد. این بازیگر گفت: من هیچ کاری نمی‌کنم. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. زمانی که زمان جلسه مشخص شد به شما اطلاع میدم.»

بورچین ترزی اوغلو خواهان یک پروژه بلندمدت است، اما هنوز مشخص نیست که این پروژه به صورت دیجیتالی ساخته خواهد شد یا تلویزیونی . او فقط گفت که می تواند در هر دو بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا