سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Alyssa Milano یکی از بهبود یافتگان Covid-19 ، واکنش های افراد مشهور را نسبت به کرونای دونالد ترامپ رهبری می کند.

Alyssa Milano یکی از بهبود یافتگان Covid-19 نسبت به ابتلای ویروس کرونا دونالد ترامپ واکنش نشان داد.با اینکه او میگفت “این ویروس را برای بدترین دشمنمم آرزو نمی کنم”.

صبح زود روز جمعه اعلام شد که آزمایش کرونا رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و همسرش ملانیا مثبت بوده و تا زمان بهبودی آنها در کاخ سفید قرنطینه می شوند.

Alyssa Milano که اوایل امسال مبتلا به ویروس شد ، به طرفدارنش گفت که گرچه او طرفدار ترامپ نیست ، اما آرزو هم نمی کند او به این ویروس مبتلا شود.

او نوشت: “به عنوان کسی که به کرونا مبتلا شده و هنوز هم از عوارض بعد از این بیماری رنج می برد ، او گفت: صادقانه می توانم بگویم که من این ویروس را برای بدترین دشمنمم هم آرزو نمی کنم  “لطفا ماسک بزنید.”

پاتریشیا آرکت افزود: “آنها به هر پشتیبانی و تجهیزات کامل پزشکی که تصور شود دسترسی خواهند داشت. من فقط امیدوارم که بعدا نشنوم” فقط یک آنفولانزای بد بوده است “.

توییت های دیگر نیز دلسوزانه نبودند ، و پادما لاکشمی آن را “کارما” خواند ، در حالی که تودریک هال نوشت ، “این هدیه 2020 است که همچنان ادامه دارد.!  “

تست مثبت ترامپ و ملانیا تنها چند ساعت بعد از انجام تست کرونا هوپ هیکس، یکی از دستیاران ارشد ترامپ ،انجام شد و اعلام کرد که او به این ویروس مبتلا شده است ، و این باعث شده که شخصیت رادیویی اسکات نوینز در توییتش بنویسد: ” بار دیگر ، یک زن جوان بسیار زیبا ترامپ را در دردسر انداخته باعث بیماری او شد. “

نگرانی درباره سلامت ترامپ و ابتلای او به کرونا از زمانی شروع شد که روز چهارشنبه تست کرونا هوپ هیکس، مشاور ارشد ارتباطات آقای ترامپ مثبت شد.

خانم هیکس  در سه روز گذشته همراه آقای ترامپ به سفرهای مختلف انتخاباتی رفته بود و  ساعت های زیادی را در کنار رئیس جمهوری و ملانیا ترامپ، گذرانده بود.

 رئیس جمهور علناً تمایلی به زدن ماسک با وجود شیوع این ویروس نبوده و فقط در موارد معدودی از آن استفاده کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا