سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویل اسمیت به دلیل سیلی زدن به مجری مراسم اسکار به مدت 10 سال از حضور در اسکار محروم شد

ویل اسمیت به مدت یک دهه از حضور در هر گونه رویداد یا برنامه ای که این  آکادمی برگزار می کند چه حضوری چه مجازی از جمله جوایز اسکار منع شده است.

جمعه دیوید روبین، رئیس آکادمی و داون هادسون، مدیرعامل آکادمی، در نامه‌ای خطاب به اعضای آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (اسکار) رفتار اسمیت را غیرقابل قبول خواند و نوشت که برای یک دوره 10 ساله از 8 آوریل، 2022، آقای اسمیت مجاز به شرکت در هیچ رویدادی از جمله جوایز اسکار نیست.

در این نامه همچنین “از[کریس راک برای حفظ خونسردیش در شرایط فوق‌العاده قدردانی کردند.”

اسمیت در بیانیه ای کوتاه به ET، به نتیجه گیری هیئت مدیره پاسخ داد و گفت: “من این تصمیم آکادمی را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.”

روبین و هادسون گفتند که اقدامی که در پاسخ به رفتار اسمیت انجام شد “گامی به سوی هدفی بزرگتر برای حافظت از ایمنی اجراکنندگان و مهمانانمان و بازگرداندن اعتماد به آکادمی است.»

در نود و چهارمین مراسم جوایز اسکار در 27 مارس اسمیت  از صندلیش بلند شد، به سمت راک روی صحنه رفت و به او سیلی زد . اسمیت پس از اینکه راک در مورد سر تراشیده شده جادا پینکت اسمیت همسر ویل اسمیت شوخی کرد، به صورت فیزیکی با این کمدین برخورد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا