سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر گارنر تنها چیزی را که از روزهای قبل از شهرتش حسرتش را می‌خورد به اشتراک می‌گذارد

جنیفر گارنر از زندگیش قبل از رسیدن به شهرت  صحبت می کند.

در طول مصاحبه میز گرد در کنار ملانی لینسکی، جنیفر کولیج، کلر دینز و اما دارسی با هالیوود ریپورتر، این بازیگر زن درباره چیزهایی از زندگی قبل از شهرتش که دلتنگشان شده، صحبت کرد.

جنیفر  گفت: از دست دادن اینکه بتوانی به کسی در خیابان لبخند بزنی و به عنوان خودت بهش سلام کنی، واقعاً چیز بدی است – چیزی برای ماتم و سوگواری و عزاداری، فاجعه بزرگی است. نباید ساده گرفته شود و احتمالاً نتیجه ای طبیعی از موفقیت و زیبایی و کار شماست.

او ادامه داد و گفت: این چیزی نیست که کاملاً از آن بترسید، بلکه چیزیه که خودتان باید بدانید و در مورد آن صحبت کنید. بعد بفهمید که هنوز کجا می توانید خودتان باشید و برای آن مکان ها جا باز کنید.

جنیفر سپس با نظر کلر در مورد انکار بودن می‌تواند ابزار خوبی برای این صنعت باشد موافقت کرد و گفت : این در حال حاضر بیشتر از گذشته صادقه و شاید فقط به این دلیل که الان سنم بیشتر شده  و در مرکز امور نیستم، شرایط به اندازه کافی برای من آرام شد، به نحوی که بسیار سپاسگزارم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا