سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار سیاسی

مقاومت، خنثی کننده تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان است

1438680794636_borna ghasemi-6-th3

یک عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام مقاومت و پایداری را خنثی کننده تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست.

 حسین مظفر صبح امروز در یادواره شهدای سازمان قضائی نیروهای مسلح و اولین سالروز تدفین شهید گمنام که در محل این سازمان برگزار شد، گفت: فرزندان ما در زمان جنگ تحمیلی راهی به جز مقاومت نداشتند چرا که آنها مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت می‌دانستند.

وی ادامه داد: چیزی که توانسته این انقلاب را 38 سال از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور دهد، همین پایداری و شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نیچه بر داشتن سلاح و توپ و تانک برای حفظ اقتدار و قدرت تاکید دارد، اما انقلاب ما این حرف نیچه را رد می کند و این شعار را در ذهن‌ها می آورد که «آهن باش، مقاوم، محکم، پایدار و استوار باش، نه اینکه آهن داشته باش».

مظفر همچنین اظهار کرد: فوکو نیز می‌گوید چیزی که ایران را در برابر شاه و در جنگ پیروز کرد، روبرو شدن آسان این مردم در مواجهه با مرگ بود و مکتب عاشورا و رهبری  امام حسین (ع) به مردم آموخته و توانسته حماسه آفرینی کند. از این به بعد نیز همانند گذشته راه عزت و سرافرازی ما مقاومت و پایداری در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان است، چون تنها خنثی کننده این تحریم و توطئه‌ها حضور مقاوم و پایدار شماست که ادامه راه شهیدان می‌باشد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ضعیف، خوار و سست هرگز نمی‌توانند به سربلندی برسند و شهیدان با شهادت خود به نهایت آمال خود رسیده‌اند و خانواده این شهیدان نیز قطعا مورد عنایت الهی بودند.

مظفر تاکید کرد: پیام شهدا استقامت و پایداری در راه هدف است و ما باید آرمان و ارزش های شهدا را زنده نگه داریم. خیلی ها خواستند آرمان شهدا را نابود کنند، اما نتوانستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا