سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آن هیش می گوید به دلیل رابطه عاشقانه اش با الن دی جنرس از یک “قرارداد چند میلیون دلاری” اخراج شده است

آن هیش در مورد رابطه خود با الن دی جنرس در اواخر دهه 1990 صحبت کرد و گفت این رابطه تأثیر منفی بر کارنامه حرفه ای او گذاشت. 

هیش در اپیزود دوشنبه “رقص با ستاره ها” به کیو موتسپه ،پارتنر رقص خود ، کیو گفت: “در سال 1997 ، من در مهمانی Vanity Fair با الن دجنرس آشنا شدم و آن شبی بود که زندگی من را برای همیشه تغییر داد.”

هیش گفت که برای فرش قرمز اکران فیلم “آتشفشان” در سال 1997 ، او به مدیران گفت که دی جنرس را به عنوان مهمان خودش میاوردم و پاسخی که دریافت کرد این بود: “اگر الن را بیاری ، قرارداد فاکس را از دست می دهی. ”

هیش یادآوری کرد: “در آن لحظه ، الن دست من را گرفت و گفت:” آنچه آنها می گویند انجام بده “و من گفتم ،” نه ممنون “.” “من الن را به پیش نمایش بردم و قبل از پایان فیلم مرا بیرون کشیدند و به من گفتند که از ترس اینکه آنها از من و یک زن عکس بگیرند ، اجازه ندارم به مهمانی بروم.”

اما هیش ، که در مسابقه دوشنبه شب حذف شد ، گفت که اوضاع پس از اصرار برای او بدتر شد و او به دلیل ایستادگی درباره  رابطه اش با دجنرس برای دهه آینده از حضور در فیلم های مهم هالیوود محروم شد.
“من سه سال و نیم با الن دی جنرس رابطه داشتم و ننگ مربوط به آن رابطه آنقدر بد بود که من را از قرارداد چند میلیون دلاری  اخراج کردم و 10 سال در استودیویی کار نکردم. 

اینسایدر برای اظهار نظر با دیزنی که اکنون صاحب فاکس است تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد.

هیش و دی جنرس در سال 2000 از هم جدا شدند. در طول زندگی مشترک ، این دو تنها یکی از چند زوج آشکارا همجنسگرا در هالیوود بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا