سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان ترینر خواننده و همسرش داریل سابارا منتظر اولین فرزندشان هستند.

 

این زوج ،مگان ترینر و داریل سابارا، روز چهارشنبه در برنامه Today show اعلام کردند که منتظر اولین فرزندشان هستند.

مگان گفت:خبرهای دارم که من می خواهم بگویم که از هیجان قلبم از سینم بیرون می زند.

ترینر می گوید: “ما از هیجان نمی توانیم بخوابیم.” مدتها منتظر بودیم و داشتم به این فکر می کردم که اول به چه کسی این خبر را بگوییم و از 19 سالگی به Hoda گفتم که به Today show می روم ،” من بیشترین بچه را در جهان خواهم داشت. “

مگان خواننده پاپ ، 26 ساله و داریل، 28 ساله، در دسامبر سال 2018 ازدواج کردند. آنها از دو سال قبل  ازدواج با هم در رابطه بودند ، آنها توسط دوست مشترکشان  Chloë Grace Moretz آشنا شدند. 

 سابارا بازیگر و برنده جایزه گرمی و مگان می خواستند که تشکیل خانواده بدهند.

مگان قبل از عروسی اش در مصاحبه ای با PEOPLE گفت:”اگر می توانستیم آنطور که می خواهیم پیش برویم ، همین الان باردار می شدم! من چندتا بچه می خواهم! ما هر دومون خیلی هیجان زده هستیم. هر دو مون به طور مرتب فیلم ها و برنامه های آموزشی کودکانه YouTube را میبینیم ، مثل” چگونه از یک نوزاد مراقبت کنیم .”

در ژانویه ، مگان به PEOPLE گفت در آن زمان ،دو برادرش با او و سابارا در یک خانه زندگی می کردند و تأیید کرد که آنها مانع زندگی و خوشبختی او نمی شوند.

در همان مصاحبه ، مگان ترینر گفت که به محض پایان آخرین آلبومش، “Treat Myself ” ، مایل است که بچه دار شود.

او گفت: “من همه چیز را بررسی میکنم، مثل اینکه” چه زمانی می توانم باردار شوم؟ “من میخواهم که بعد از پایان ضبط آلبومم ، بچه دار شوم.” 

برنامه سفر مگان و گروه موسیقی او، Maroon 5 به دلیل همه گیری ویروس کرونا کنار گذاشته شد ، و به نظر می رسد که برنامه ها تغییر کرده است.

الان در حالی که مگان خودش را برای زایمان اولین فرزندش آماده می کند ، بدون شک سابارا به خوبی از او مراقبت می کند.  

مگان گقت:”درایل برای من شام آماده میکند و همه کار برای من انجام میدهد.او از من مراقبت می کند جوری که من هیچ کاری نمیکنم او تمام کارها را انجام میدهد.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا