سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

ادگار رامیرز فاش کرد که یک بار او را دزدیده بودند.

ادگار رامیرز برای اولین بار فاش کرد که یک بار توسط افراد مسلحی با مسلسل دزدیده شده بود. 

هنگام گفتگو با نیکول کیدمن برای Interview Magazine ، ستاره “Undoing” صریحاً درباره بزرگ شدن در ”  نارکو- تروریسمی  پابلو اسکوبار” در بوگوتا ، کلمبیا صحبت کرد.

او گفت: “منظورم اینه که دوستان من کشته شده اند ،  یک بار خود من را دزدیده شدم و تصوری که داشتم این بود که” اینها من را می کشند و دیگر  نمی توانم عزیزانم را ببینم. ” . “من را مثل  فیلمها دزیدند و  اسلحه های اتوماتیک داشتند. 

ادگار ، 43 ساله ، گفت که او  حدود سه ساعت اسیر بود و گفت ، “اولین باری که این را به اشتراک گذاشتم.”

شغلش شاید او را زنده نگه داشته!!!

او گفت: “در آن زمان ، وقتی  آنها فهمیدند که  من کی هستم ، من یک بازیگرم  “خوشبختانه این اتفاق افتاد ، آنها گفتند:” نه ، این پسر خیلی بزرگتر از اینه که  ما بتوانیم او را پنهان کنیم ، پس اجازه بدیم بره.”

این بازیگر جزئیات بیشتری درباره زمان و مکان نگفت.

او درباره این تجربه گفت: “بدترین چیز در مورد آدم ربایی خشونت یا ترس از کشته شدن نیست ، بلکه استکبار است.” “این که زندگی شما به آنها تعلق دارد ، از آن لحظه به بعد ، شما تصمیم گیری خودتان را بر عهده ندارید. زندگی شما متعلق به شما نیست. .”

ستاره نامزد جایزه امی و خانواده اش برای کارهای پدرش وقتی که او 5 سالش بود به بوگوتا نقل مکان کردند. 

او تعریف کرد: “ما هر ماه تهدید به بمبگذاری داشتیم.” “شما به عنوان یک کودک 5 ساله ،به اهمیت موضوع پی نمی برید. اما چیزی که من به یاد می آورم این است که هر بار که با مادرم خداحافظی کردم ، و فکر می کردم که ممکن است یک بمب در آنجا منفجر شود اتوبوس ، یا  مدرسه ،ترس من این نبود که بمیرم ، بلکه این بود که نتوانم دوباره مادرم را ببینم: “اگر امروز بمیرم ، بعد از ظهر نمی توانم برگردم و با او ناهار بخورم.” این ترس من بود. “

ادگار به دلیل تربیت و تجربیاتش نتوانسته است در نقش یک ارباب مواد مخدر در فیلم بازی کند ، پیشنهادی که “بارها و بارها” دریافت کرده است.

او گفت: “این یک دلیل سیاسی ندارد البته ، چیز هنری وجود دارد که باید در شخصیت هایی از این قبیل کشف شود ، و من دوستانی دارم که آن نقشها را به زیبایی بازی کرده اند.” “اما برای من ، این بسیار شخصی است. بهترین دوست پدر من توسط پابلو اسکوبار کشته شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا