سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جان لجند قرار است برای اجرای BBMAs 2020 به استیج برگردد ، مجری کلی کلارکسون برنامه را آغاز می کند

جوایز موسیقی بیلبورد 2020 هنرمندان بیشتری را به مجموعه ستاره های در استیج اضافه می کند.

روز سه شنبه ،  دیک کلارک و NBC اعلام کردند که جان لجند در برنامه جوایز چهارشنبه شب اجرای ویژه ای از “Never Break” از آخرین آلبومش به نام  Bigger Love  ارائه خواهد داد.

این ظاهراً اولین اجرای لجند از زمانی است  که او و همسرش کریسی تیگن سقط جنین داشتند. 

همچنین اعلام شده است که کلی کلارکسون که برای سومین بار میزبان BBMA خواهد بود ، مراسم شب را با اجرای “Higher Love” ساخته ویتنی هوستون افتتاح خواهد کرد.

افراد دیگری هم در مراسم BBMA اجرا خواهند داشت ، از جمله: Demi Lovato, Sia, En Vogue, Christina Aguilera, Alicia Keys, Bad Bunny, Luke Combs, Post Malone, BTS, Brandy, Ty Dolla $ign, Kane Brown, Luke Combs, Doja Cat, Khalid, Swae Lee, Garth Brooks و SAINt JHN.

این برنامه که ابتدا برای 29 آوریل در لاس وگاس برنامه ریزی شده بود اما به دلیل شیوع همه گیر به تعویق افتاد – حالا چهارشنبه به صورت زنده پخش می شود. کلارکسون 38 ساله گفت که  از اینکه برای سومین سال متوالی میزبان این برنامه است خوشحال است. 

به گزارش بیلبورد ، کلارکسون هنگامی که در ماه فوریه برای اولین اعلام شد که میزبان است در بیانیه ای گفت: “من از بازگشت به خانواده بیلبورد  بسیار خوشحالم.” “من عاشق این هستم که بخشی از رویدادی باشم که  هنرمندان بزرگ ما را تجلیل می کند  و طرفدارانمان را سرگرم می کند. این شب موزیک است که دوست ندارید از دستش دهید!”

سال گذشته ، دریک با ثبت 27 رکورد BBMA در شب ، رکورد جدیدی را به پایان رساند و تیلور سوئیفت عنوان بهترین هنرمند برتر تاریخ  را ، از آن خود کرد. کاردی بی نیز یک شب بزرگ را پشت سر گذاشت و شش برد از 21 نامزدی خود را به دست آورد.

جوایز موسیقی بیلبورد 2020 روز چهارشنبه 14 اکتبر ، ساعت 20 از تئاتر دالبی در لس آنجلس پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا