سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله پزشکی و سلامت

برای چربی سوزی این مواد غذایی را با هم بخورید

برای بالا بردن سوخت و ساز بدن علاوه بر ورزش مصرف برخی از مواد غذایی نیز موثر می‌باشد و همچنین برخی از این مواد غذایی در کنار یکدیگر تأثیر بیشتری در چربی سوزی بدن شما دارند. در ادامه چند ترکیب از مواد غذایی که باعث افزایش سوخت‌ساز و چربی سوزی در بدن شما می‌شود ارائه شده است.

11

دراچین و قهوه

دارچین ماده‌ی غذایی شناخته شده‌ای در زمینه چربی‌سوزی است اما اگر این ماده غذایی را با قهوه مصرف کنید تأثیر آن بیشتر خواهد بود.

سیب‌زمینی و فلفل

پیپرین ترکیب قدرتمندی در فلفل است که باعث سوزاندن چربی دور کمر و کاهش کلسترول می‌شود. در سیب‌زمینی نیز فیبر بسیار زیادی وجود دارد که باعث ایجاد احساس سیری بیشتری می‌شود. ترکیب این دو ماده غذایی می‌تواند کمک زیادی در افزایش سوخت و ساز بدن بکند.

شکلات تلخ و سیب

آنتی اکسیدان‌های موجود در پودر کاکائو چربی‌های اضافی در بدن را از بین می‌برد. مصرف این دو ماده غذایی در کنار هم در کاهش چربی دور کمر بسیار موثر است.

سیر و ماهی

ترکیب این دو ماده نیز در سوزاندن سلول‌های چربی اضافه در بدن موثر است  اسید چرب امگا 3 موجود در ماهی تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد.

ذرت و لوبیا

اگر شما قصد دارید لاغر شوید به شما پیشنهاد می‌شود که در هفته چهار وعده پروتئین و حبوبات غنی از فیبر مصرف کنید.

مرغ و فلفل قرمز

مرغ غذایی سرشار از پروتئین است که می‌تواند در شما احساس سیری به وجود بیاورد. فلفل تند نیز ماده‌ای موثر برای سوزاندن چربی‌های دور شکم است.

منبع: سلامت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا