سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغدسته‌بندی نشدهمجله سریال و تلویزیون

اما رابرتز بعد از اینکه به طور تصادفی بارداریش فاش شد ، مادرش را در اینستاگرام بلاک کرد.

بارداری اما رابرتز جوری فاش شد که او و مادرش هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

 این بازیگر 29 ساله توضیح داد که مادرش تا سه سال پیش گوشی هوشمند نداشت. رابرتز ستاره آمریکایی گفت که من برای تولدش یک گوشی آیفون خریدم و خوشحال بودم که حالا ما می توانیم FaceTime و iMessage باهم انجام دهیم ولی فکر میکنم این بدترین کاری بود که انجام دادم.

 کانینگام اول Google Alerts را در باره رابرتز راه اندازی کرد.

سپس ، کانینگهام اینستاگرام را نصب کرد و  به زودی “دو هزار نفر” فالوور جمع کرد و “نمی دانست با چه چیزی سر و کار دارد.”

کانینگام با طرفداران رابرتز در ارتباط بود، در حالی که رابرتز در آن زمان سعی داشت بارداریش را “مخفی نگه دارد ، کانینگام از طرفداران او بخاطر آرزوهای خوبشان در مورد خبر بارداری رابرتز تشکر می کرد. 

رابرتز گفت: “این یک فاجعه بود.” من همه چیز را در هواپیما فهمیدم، و نمی توانستم پیش او برم،و با او تماس بگیرم و با او دعوا کنم. به او دایرکت دادم و گفتم چرا خبر بارداریم رو تایید کردی او گفت تو که قبلا اعلام کرده بودی و منم بهش گفتم نه نکردم.

رسانه های خبری این خبر را پخش کردند و من هنوز تاییدش نکردم.منم اکانت مادرم را در اینستاگرام بلاک کردم، این تنها سلاحم بود.چند ساعت بعد او بهم تکست داد و گفت منو بلاک کردی؟ گفتم اره و بعد انبلاکش کردم.

اما رابرتز و دوست پسرش گرت هدلاند در انتظار اولین فرزندشان که پسر است،هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا