سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تراویس اسکات برای تمرکز بر روی خانواده اش” اکانت اینستاگرامش را حذف کرد.

page six به طور انحصاری گزارش می دهد که تراویس اسکات آخر هفته حساب کاربری اینستاگرام خود را به دلیل کامنتهای تمسخر امیز درباره پوشیدن لباس بتمن پاک نکرده است.

منبعی گفت که رپر “Sicko Mode” به طور موقت شبکه های اجتماعی خودش را غیرفعال کرد که بتواند روی خانواده اش ، که شامل دختر 2 ساله او ، استورمی وبستر ، و کایلی جنر است، تمرکز کند. 

این منبع گفت: “هالووین هیچ ارتباطی با آن نداشت.” “او بر خانواده و رفاه آنها تمرکز کرده و می خواهد هوادارانش را تحت تأثیر قرار دهد تا به جای اینکه اینقدر در شبکه های اجتماعی وقت بگذرانند آنها، همین کار را انجام دهند.”

این منبع اضافه کرد که برای تراویس خصوصا در “چنین شرایط حساس کنونی در جهان مهم است که از رسانه های اجتماعی دور شود. طرفداران حدس می زدند اسکات پس از آنکه لباس قهوه ای  بتمن را پوشید ،و کامنتهای منفی و تمسخر امیز مثل شبیه سوسک شدی یا مثل کک میمونی دریافت کرد تصمیم به بستن اکانت اینستاگرامش شد. تراویس در جشن تولد 25 سالگی  کندال جنر  شرکت کرد ، جایی که کایلی نیز در آن حضور داشت.

مشخص نیست که آیا این زوج دوباره با همند یا خیر ، اما به نظر می رسد آنها مشترکا استورمی را بزرگ می کنند و در تابستان با هم در لس آنجلس دیده شدند. 

کایلی ، 23 ساله ، در ماه آوریل به اسکات گفت: “برای همیشه دوستت دارم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا