سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

رابرت پتینسون رسما حضور در «بتمن 2» را تایید کرد.

برادران وارنر روز سه شنبه در CinemaCon در لاس وگاس رسما اعلام کردند که رابرت پتینسون و کارگردان مت ریوز برای دنباله بتمن بازخواهند گشت.

پتینسون و زوئی کراویتز در اوایل سال جاری با ET در مورد بازی در نقش بتمن و زن گربه ای در پروژه های آینده صحبت کردند.

کراوتیز خاطرنشان کرد: “من فکر می کنم که راه بسیار پیچیده ای در پیش خواهد بود.” من فکر می‌کنم که ما خیلی شبیه هم هستیم و در عین حال خیلی متفاوت هستیم، و همدیگر را ملاقات می‌کنیم و در عین حال می‌خواهیم  تنها هم باشیم.»

ریوز  خاطرنشان کرد: “آن دو، آنقدر به همدیگر جذب شده اند، اما در عین حال هر دو آنقدر تحت تاثیر گذشته خود قرار گرفته اند که هرگز نمی توانند با هم باشند. من این را دوست دارم. ایده یک داستان عاشقانه که در آن شما همیشه می توانید کشش  و در عین حال می توانید فشار را احساس کنید.”

کارگردان همچنین از پویایی آینده بین این دو در یک دنباله احتمالی یا فیلم دیگری در دنیای بتمن صحبت کرد و خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم کار سختی باشد، زیرا [سلینا] در فیلم هنوز زن گربه‌ای  نیست، اما می‌رود تا به زن گربه ای تبدیل شود و این در واقع آنها را بیشتر و بیشتر در دو طرف مخالف قرار می دهد.”

پتینسون،  به ET گفت که آماده است بیشتر این شخصیت را در قسمت‌های آینده بتمن بررسی کند و  گفت که ریوز برنامه‌های زیادی برای این دنیای سینمایی دارد. این بازیگر درباره بازگشت در نقش بروس وین گفت: “من با مت در مورد آن صحبت می کردم و سرگرم کنندست او مدام می گوید که ایده هایی دارد.” “خیلی چیزها هست که دوست دارم. من به این فیلم افتخار می کنم و بازی دوباره آن بسیار سرگرم کننده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا