سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان رأی داد ، اما طرفداران می خواهند بدانند که آیا به کانیه وست رای داده است یا خیر

کیم کارداشیان یکی از سلبریتی هایی بود که برچسب های “من رأی دادم” را در شبکه های اجتماعی روز سه شنبه به اشتراک گذاشت ، اما طرفداران می خواهند بدانند او به چه کسی رای داده است.

ستاره 40  در رای گیری در انتخابات 2020 ، طرفداران خود را تشویق کرد که برای انتخاب رئیس جمهور بعدی رای بیاورند. برخلاف چلسی هندلر ، که برای نشان دادن برچسب های خود ، لباس متفاوتی پوشید ، این ریلتی استار این برچسب را در یک عکس سیاه و سفید با لباسی کاملاً متعادل نشان داد.

“من رای دادم!!!! شما چی ؟؟؟ ” او کمی بعد از ساعت 7 نوشت.

هواداران تحت تأثیر دعوت او برای رای دادن قرار نگرفتند ، و در عوض اصرار داشتند که او فاش کند به کدام نامزد رأی داده است: دونالد ترامپ ، جو بایدن یا شوهرش کانیه وست ، که قبلا کانیه گفته بود که او به  خودش رای داد. .

وست ، 43 ساله ، پیش از این ویدئویی از رای خود را با نام خود به اشتراک گذاشته بود. او نوشت:”خدا خیلی خوب است امروز من برای اولین بار در زندگی ام به رئیس جمهور ایالات متحده رای می دهم ، و این برای کسی است که من واقعاً به او اعتماد دارم … ،” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا