سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Sadakatsiz به پایان رسید اما جانر جیندروک, در حال آماده شدن برای غافلگیری مخاطبان است!

سریال محبوب کانال دی،  Sadakatsiz  (بی وفا) در پایان فصل با اکران خداحافظی کرد. جانر جیندروک,با بازی موفقش به ولکان جان بخشید و تماشاگران را دیوانه کرد.

جانر جیندروک که قبل از این سریال در سریال Kadın (زن) بازی موفقی داشت نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه هم به نامی قابل توجه تبدیل شد. به خصوص پس از اکران Sadakatsiz در اسپانیا، این بازیگر طرفداران خودش را زیاد کرد. جیندورک پس از پایان Sadakatsiz  در حال حاضر پرمشغله است و با کارهای تئاتری خودش جلب توجه می کند.

این بازیگر اهل آدانا اظهار داشت که هم در استانبول و هم در زادگاهش آدانا به کار تئاتر ادامه می دهد. او همنیطور گفت که در فصل جدید پس از Sadakatsiz سورپرایزی برای مخاطبان داشته است. اگرچه فعلا مشخص نیست که با پروژه ای موافقت کرده باشد، اما  می گوید در حال ارزیابی پیشنهادات است، احتمالا در این فصل به اکران بازخواهد گشت.
این بازیگر که بعد از Sadakatsiz قصد بازگشت به سینما را داشت، گفت: «در حال خواندن چیزهای جدید هستیم، به زودی با خبرهای خیلی خوب برمی گردیم» و از احتمال بازگشت با توافق با پروژه ای خبر داد!

در این بین این بازیگر توضیح داد که در آدانا سیهان یک تئاتر را کارگردانی کرده و هر دو پروژه ای که در آن شرکت داشته کارهای کمدی بوده و خود را آماده می کند تا با نقشی کمدی روی صحنه استانبول مدا در مقابل تماشاگران حاضر شود.

با این نمایش ها مخاطب این فرصت را پیدا می کند تا جانر جیندروک را که مدت هاست در داستان های درام به دیدنش عادت کرده ایم، در کمدی تماشا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا