سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن از مگان مارکل بعد از خبر سقطش دفاع می کند.

 

کریسی تیگن از مگان مارکل در برابر ترول های آنلاین دفاع میکند.

مگان درباره سقط جنینش در  25 نوامبر مقاله شخصی در نیویورک تایمز متشر کرد  یک کاربر توییتر مشکل آنها را با این قطعه به اشتراک گذاشت.

“آیا کسی واقعا درد و وحشتناک بودن ناشی از سقط جنین را زیر سوال می برد ، یا شاید آنها از تصمیم مگان برای نوشتن 1000 کلمه درباره خودش انتقاد می کنند؟  کاربر در مورد مقاله مارکل که امروز منتشر شد نوشت: “چه چیزی به منابع موجود در حال حاضر برای کسانی که چنین فاجعه ای را پشت سر می گذارند اضافه می کند؟”

تیگن سپس انتقاد را دوباره توییت کرد و نوشت: “جایزه قطعه مطلق امروز به مارکو جانانژلی تعلق می گیرد.” “تبریک می گویم ، قطعه ای از s – t.”

کریسی از آن زمان این توییت را پاک کرده و ارسال کرده است: “ببخشید فراموش کردم که بهتر باشم.”

تیگن و همسرش جان لجند در ماه سپتامبر فاش کردند که آنها در هفته بیستم بارداری پسرشان جک را از دست داده اند. این زوج بعد از ارسال مطالب مربوط به از دست دادن فرزندشان ، به طور مشابه با ترول های آنلاین برخورد کردند.

آنها برای اولین مصاحبه مشترکشان از زمان اعلام خبر سقط ، سه شنبه 24 نوامبر در Good Morning America ظاهر شدند.
تیگن در این قسمت گفت: “من قطعاً به خودم حق می دهم که ناراحت باشم.” “هر روز حالم خیلی متفاوت است. بنابراین وقتی مردم از حال من می پرسند ، من همیشه می گویم” امروز حالم خوب است. “

 E! News گفت که مارکل ترجیح داد مقاله ای درباره سقط جنین بنویسد تا بتواند از دردی در تمام سال کشیده بهبود یابد و شاهزاده هری از این تصمیم حمایت کرد. E! News همچنین گزارش داد که وضعیت این زوج خوب است.

مارکل نوشت: “ما یاد گرفتیم که وقتی مردم حالمان را می پرسند و وقتی آنها واقعاً با دلی و ذهنی باز به جوابمان گوش می دهند ، غم غصه برای هممون کمتر می شود.” “از ما دعوت می شود که تجربه تلخمان را به اشتراک بگذاریم ، با هم اولین قدم ها را به سمت بهبودی برمی داریم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا