سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

شان مندز چهارمین آلبوم استودیویی خودش را منتشر می کند، می گوید با انتشار آن “احساس آزادی می کند”

طرفداران شان مندز ، خوشحال شوید!

این خواننده 22 ساله در حال انتشار چهارمین آلبوم استودیویی خود به نام Wonder است که به گفته او با انتشارش “احساس آزادی می کند”.

متشکل از 14 قطعه – شامل آهنگ هایی مانند “به من یاد بده چگونه دوست داشته باشم” ، “همیشه تو باشم” ، “به ستاره ها نگاه کن” و “نمی توانی تصور کنی” و همچنین شامل تک آهنگ قبلی  است ، ” Wonder “، و  ،” Monster “، که با جاستین بیبر خوانده است. 

wonder

، مندز به رسانه گفت که Wonder ” البوم  مورد علاقه من است که من در زندگی ام ساخته ام.”

او گفت: ” واقعاً احساس می کنم آلبومی ساخته ام که به من  ​​احساس آزادی می دهد.” “. احساس کردم این موسیقی است که دوست دارم آن را گوش کنم ، این موسیقی است که می خواهم بشنوم ، این موسیقی است که می خواهم بسازم و به همین دلیل زیبا است.”

اوایل ماه سپتامبر ، مندز   با اعلام عنوان و تاریخ انتشار هر دو آهنگ اصلی و آلبوم در شبکه های اجتماعی ،  گفت Wonder را منتشر خواهد کرد.

Wonder آلبوم های مندس را که قبلاً منتشر شده دنبال می کند: Handwritten 2015 ، Illuminate 2016 و آلبوم خود را 2018 Shawn Mendes.

مندز به رسانه گفت: “این آلبوم  بازتاب زندگی من در آن لحظه ، یا بهتر بگویم ، در طی شش تا هفت ماه گذشته است.” “من لحظات زیادی را با اضطراب و ترس داشتم ، و احساس کردم که نمی توانم  موسیقی در اواخر سال بسازم. و من فکر می کنم همه اینها ناشی از ترس بود ، از مردم که موسیقی من را دوست ندارند ساخته شده ، یا ترس از اینکه شاید نتوانم موسیقی را بهتر از گذشته بسازم … و این به نوعی باعث خفگی من به عنوان یک ترانه سرا شد. “

خواننده ادامه داد که او یک ماه به خودش فرصت داد “به نوعی فکر کند ، بفهمد چه چیزی در پشت آن هست” ، مندز  ادامه داد ، “و من فقط با  گفتن پیزهایی مثل این  ، من اینجا هستم تا موسیقی بسازم ، اینجا هستم تا هنر بسازم ، و اگر به بهترین شکل اتفاق بیفتد ، اتفاق می افتد و اگر این اتفاق نیفتد ، پس نمی شود خودم را ارام کردم. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا