سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایمی شومر و افراد مشهور به رستوران ها کمک می کنند.

 

افراد مشهور A-List به رستوران ها کمک می کنند تا در دوره بیماری همه گیر کرونا به طور همزمان به افراد نیازمند غذا دهند.

آنها در حال کار با برنامه Plating Change – تنظیم شده توسط میزبان “Profit” مارکوس لمونیس هستند – که وظیفه مضاعفی را برای کمک به درآمدزایی رستوران ها با پرداخت پول به آنها برای آشپزی برای افرادی که غذای کافی ندارند انجام می دهد.

ایمی شومر ، فارل ویلیامز و سایر ستارگان، رستوران مورد علاقه شان را انتخاب کردند ،سپس صاحبان رستوران با کمک از لیمونیس تا حداکثر 40000 دلار سفارش گرفتند. وعده های غذایی قرار است در جامعه از طریق خیریه ها و پناهگاه ها پخش شود.

شومر رستوران بروکلین Emma’s Torch را انتخاب کرد و با استفاده از این برنامه 3000 وعده غذایی به مبلغ 30000 دلار برای اهدا به نیازمندان خریداری کرده است. شومر در مورد خرید این مقدار غذا به شوخی گفت: “رژیم دوران قرنطینه من تمام شده است.”

متیو مک کانهی Mr. Catfish را در تگزاس که قبلاً در آنجا کار می کرد انتخاب کرد و با این برنامه وعده غذایی به مبلغ 40 هزار دلار خریداری کرد. از این میزان ، 2000 دلار به طور خاص برای کمک به پرسنل در نظر گرفته شده است.

از دیگر شرکت کنندگان می توان به A-Rod اشاره کرد که سانگوئیچ را در میامی انتخاب کرد. ویلیامز ، Edbie’s Chesapeake Bay Crabhouse را در نورفولک ، ویرجینیا انتخاب کرد ؛ و کریستن بل ، که Kismet را در لس آنجلس انتخاب کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا