سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپاسینمای جهان

دیوید گوردون گرین پای مذاکره برای ساخت دنباله فیلم “Exorcist” ( جن گیر ) برای شرکت Blumhouse

دیوید گوردون گرین فیلمساز هالووین در حال مذاکره برای کارگردانی دنباله ی فیلم “جن گیر” از تولیدات بلومهاوس و مورگان کریک است.

فیلم جدید در ادامه رابطه پر سود گرین و بلومهاوس پس از “هالووین” سال 2018 (که با بودجه 10 میلیون دلاری 255 میلیون دلار درآمد) ، “هالووین می کشد”  پیش رو  (که قرار است در اکتبر 2021 اکران شود) و “هالووین پایان می یابد ساخته می شود. . ” گرین سه فیلم هالووین را نویسندگی ، تهیه کنندگی و کارگردانی کرد. 

فیلم اصلی “جن گیر” The Exorcist محصول سال ۱۹۷۳ در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی ویلیام فریدکین است که بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام پیتر بلتی ساخته‌شده‌است. جن‌گیر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت به‌شمار می‌رود. – با بازی الن بورستین ، لیندا بلر و مکس فون سیدو  که ،193 میلیون دلار درآمد از  گیشه داشته است.  جن‌گیر در چهل و ششمین مراسم جایزهٔ اسکار، نامزد ۱۰ اسکار بود که نهایتاً موفق به کسب ۲ اسکار در رشته‌های «بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی» و «بهترین صدا» شد.

در دهه های گذشته ،از فیلم جن گیر چهار فیلم دیگر ساخته شد :  ’ “The Exorcist II: The Heretic و 1990’“The Exorcist III و  2004’s “Exorcist: The Beginning و 2005’ “Dominion: Prequel to the Exorcis  .  در آگوست سال 2020 ، گزارش ها حاکی از آن بود که مورگان کریک در حال  ریبوت جن گیر برای اکران 2021 است و  فریدکین تأیید کرد که در این فیلم جدید حضور نخواهد داشت. .

بلومهاوس و مورگان کریک هیچ نظری در مورد این گزارش نداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا