سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Tarek El Moussa و Heather Rae Young تعطیلات را چطور سپری می کنند.

تارک ال موسی و نامزدش هتر را یانگ در حال گذراندن تعطیلات در کابو هستند ، اما آنها قصد دارند برای کریسمس به خانه خودشان در کالیفرنیا برگردند.

یانگ اخیراً به Page Six گفت: “من فکر می کنم فقط یک شب کریسمس خلوت خواهد بود و خانواده برای روز کریسمس می آیند.” “بنابراین این سرگرم کننده خواهد بود.”

هتر را یانگ ستاره Selling Sunset گفت که پدر و ناپدری الموسی هر دو واقعا آشپزهای شگفت انگیزی هستند و او را وادار میکنند به تعطیلات برود.

“آنها به من گفتند که لازم نیست در مورد هر چیزی استرس داشته باشم. من مجبور نیستم کاری انجام دهم من فقط باید در خانه ام باشم و آنها می خواهند همه کارها را انجام دهند. “

ال موسی ، که دارای دو فرزند با همسر سابقش Christina Anstead است ، گفت که خانه با “یک دسته کامل چراغهای کریسمس” برای جشن های تعطیلات آماده است.

در بیرون ، خانواده “درختان و بوته ها را پیچیدند” و داخل آن ، آنها یک درخت بزرگ گذاشتند و “در سراسر خانه” تزئینات را نصب کردند.

ستاره HGTV گفت: “یکی از کارهای سرگرم کننده ای که دوست داریم انجام دهیم ، پری در قفسه با دو بچه است.” “بنابراین ما دو پری داریم ، و هر شب آنها را در یک مکان عجیب و غریب در خانه قرار می دهیم. و ما یک هدیه کوچک برای آنها اضافه می کنیم – ممکن است دو دلار یا چیزی شبیه به آن باشد. “

وقتی نوبت به هدایا می رسد ، ال موسی و یانگ ، که در ماه جولای نامزد کردند ، کم کاری نمی کنند.

یانگ در مورد فرزندان نامزدش گفت: “تیلر می خواهد گیتار و آموزش گیتار می خواهد.

این زوج معمولاً به سراغ جواهرات و طراح خوب می روند.

ال موسی همچنین به us گفت که این زوج قصد دارند در ژانویه با بچه ها به یک سفر اسکی به Deer Valley بروند ، زیرا آنها معمولاً از تعطیلات خانوادگی هر ساله لذت می برند.

او گفت: “بدیهی است که این موضوع با شیوع ویروس کرونا سخت است.”

“ما با هم به اروپا سفر کردیم. ما عاشق ناپا هستیم. ما مکزیک را دوست داریم. ما فقط مسافرت را دوست داریم. ” “در اوایل رابطمان، به سراسر جهان سفر کردیم – و سپس مورد بعدی که می دانیم ، به جای سفر در خانه با هم قرنطینه می شویم. بنابراین جالب بوده است! “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا