سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت در طی جدایی از آنجلینا جولی کریسمس را با سه فرزندنش سپری می کند.

برد پیت برای کریسمس در خانه خواهد بود.

برد پیت  تعطیلات را با دخترش شیلو و دوقلوهایش ناکس و ویوین سپری خواهد کرد  هنوز جدال سخت حضانت بچه ها با آنجلینا جولی در جریان است.

با این حال ، طبق گزارش Us Weekly ، که این خبر را گزارش کرده است ، این دیدار به روز کریسمس   محدود خواهد شد. “آنها می توانند شب کریسمس را با او بگذرانند. “

“قبلاً در مورد گذراندن تعطیلات به عنوان یک خانواده در اوایل امسال برنامه ریزی شده بود ، اما برنامه ها تغییر کرده است.”

این منبع می افزاید: “برد و آنجلینا به همان اندازه مسئول این درام بی پایان هستند.” “متأسفانه ، فرزندان آنها آسیب می بینند..”

امسال ویروس کرونا باعث از بین رفتن محبوبیت جهانی آنجلینا جولی شد. منبع Us Weekly او را در نتیجه ” more prickly ” توصیف کرد و خاطرنشان کرد ، “او می خواست کارهای بشردوستانه فراتر از ایالات متحده انجام دهد اما برای بردن بچه ها از این شهر به اجازه برد نیاز دارد”.

پیت 57 ساله و جولی 45 ساله در آوریل 2019 قانوناً مجرد اعلام شده اند اما همچنان درگیری  دارند. (جولی در سپتامبر 2016 درخواست طلاق از پیت را ارائه داد.)

جدای از شیلو ، 14 ساله و دوقلوها ، 12 ساله ، جدال حضانت بر پاکس 17 ساله و زاهارا 15 ساله تأثیر می گذارد. مادوکس ، در سن 19 سالگی و سن قانونی است.

تابستان امسال ، جولی تلاش کرد تا قاضی خصوصی در جریان پرونده طلاق Ouderkirk برکنار شود ، زیرا او ادعا می کرد که بسیار به وکلای پیت نزدیک است. تیم پیت در پاسخ به اسناد دادگاه نشان داد که  Ouderkirk ، که مراسم عروسی این زوج را در سال 2014 برگزار کرد ، همه طرفین را از این درگیری آگاه کرده بود.

یکی از آشنایان این زوج در ماه آگوست به The Post گفت: “هر چه این کار را طولانی تر انجام شود ، آسیب بیشتری به بچه ها وارد می شود..” “این یک بازی است که جولی انجام می دهد. او هنوز بیشتر از برد پیت بچه ها را در اختیار دارد و تلاش می کند تا آنجا که ممکن است آن را حفظ کند. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا