سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فیبی دینور و پیت دیویدسون از هم جدا می شوند.

به گفته یک منبع ، فیبی دینور و پیت دیویدسون نزدیک به چهار ماه پس از بیرون رفتن با  یکدیگر و تأیید غیر رسمی رابطه عاشقانه شان از یکدیگر جدا شده اند.

اگرچه ستاره بریجرتون و کمدین Saturday Night Live هیچ گاه با حضور رسمی در اینستاگرام یا  روی فرش قرمز از استانداردهای هالیوود پیروی نکرده اند ، اما این زوج نمی توانند با بیرون آمدنشان با یکدیگر مانع از بحث و شایعات عاشقانه در اینترنت شوند.

در حقیقت ، بسیاری از آنها اولین رویداد عمومیشان را در ویمبلدون که در آن انگلستان را تشویق می کردند فراموش نمی کنند. در حالی که فیبی در حال تماشای مسابقه راجر فدرر ، ستاره تنیس مقابل کامرون نوری بازیکن بریتانیایی بود ، پت را در آغوش گرفته و سرش را روی شانه او گذاشته بود.

در ماه آوریل ، یک منبع نزدیک به پیت به E نیوز گفت  این کمدین “خیلی” به فیبی علاقه داشت و از شهر نیویورک به انگلیس پرواز می کرد که فیبی در آنجا مشغول فیلمبرداری فصل دوم بریجرتون بود.

یک منبع قبلاً به E گفت: “پیت مشکلی ندارد ، زیرا از گذراندن وقت با فیبی بسیار هیجان زده است. فیبی هم او را می شناسد  و این توجه را دوست دارد.” “او تلاش زیادی برای رفت و برگشت انجام می دهد. وقتی آنها با هم نیستند ،  با تلفن در تماسند و از هم سیر نمی شوند.”

خودی افزود: “فیبی فکر می کند پیت خنده دار و بسیار جذاب است و لذت می برد.”

Sun اولین منبعی بود که جدایی را گزارش کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا