سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

تست کرونا کیدلین بریستوو و جیسون تارتیک مثبت شد.

کیدلین بریستوو و جیسون تارتیک دیگر ستاره هایی هستند که تست COVID-19 آنها مثبت شد.

روز پنجشنبه ، ستاره سابق “Bachelorette” ،در مورد ابتلایشان به COVID-19 در اینستاگرام اطلاع رسانی کرد، در حالی که قبل از تعطیلات در قرنطینه بودند، به یکی از دوستانش اجازه ملاقات داد.

بریستوو نوشت: فرد دیگری که اسمش فاش نشده بود روز بعد از معاشرت آزمایشش مثبت شده بود.

او گفت: “حالا، مثل خیلیهای دیگر ، کریسمس را خودمان سپری خواهیم کرد.” “ما فقط می خواهیم به همه بگوییم که فکر می کردیم ایمن هستیم ، اما میبتلا به کووید هستیم.”

تارتیک ، 32 ساله ، روز پنجشنبه نیز ویدیویی را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که چهارشنبه احساس کرده علائمش شروع شده که شامل بدن درد ، تب و لرز است.

او درباره تصمیمشان برای دعوت از یک دوست گفت: “شرمنده ما به رعایت پروتکلها پایبند نبودیم”. “هیچکس فکر نمی کند که این ویروس  به این افتضاحی باشد.”

بریستوو به طرفدارانش یادآوری کرد که “شما هرگز نمی توانید خیلی مراقب باشید” ، و جیسون تارتیک دوباره تکرار کرد ، “ما اینجا می خواهیم با آن بجنگیم.”

این زوج دعاهای خوبشان را برای پرسنل کادر درمان و سایر افرادی که ممکن است در تعطیلات از خانواده هایشان دور باشند ، فرستادند..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا