سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان و هری به دنبال تمدید 12 ماهه “Megxit” هستند.

گفته می شود که شاهزاده هری و مگان مارکل به دنبال تمدید قرارداد 12 ماهه “Megxit” هستند که به آنها اجازه می دهد کار غیر سلطنتی شان در کالیفرنیا را ادامه دهند.

The Sun روز شنبه گزارش داد ، هری و مگان قصد دارند قبل از سفر هری به انگلستان – بسته به محدودیت های COVID – برای مهر و موم معامله ، با  مقام ارشد سلطنتی با Zoom در ژانویه دیدار کنند.

قرارداد فعلی هری و مگان با کاخ باکینگهام به آنها این امکان را می دهد که حمایت های سلطنتیشان یا وظایف پشتیبانی خیریه شان را حفظ کنند ، اما قرار است در 31 مارس منقضی شود.

 The Sun گفت ، آنها مشتاقند که از حامیان خودشان استفاده کنند.

حمایت های مگان شامل سازمان هایی است که توانمند سازی زنان ، آموزش جهانی و رفاه حیوانات را ارائه می دهند.

هری لقبش را به عنوان رئیس موسسه خیریه حفاظت از سازمان غیرانتفاعی پارک های آفریقا و بنیاد Invictus Games در بر می گیرد.

The Sun گزارش داد که هری همچنین امیدوار است بتواند پست های افتخاری نظامی را که در جریان Megxit از او سلب شده بود ، بدست آورد.

خبر مذاکرات پیش رو بعد از اطمینان از معاملات هری و مگان با نتفلیکس و اسپاتیفای هر یک به ارزش 100 میلیون و 30 میلیون دلار است.

ارگان های ارشد سلطنتی قرارداد را بررسی می کنند تا اطمینان پیدا کنند که “ارزش های والاحضرت” را برآورده می کنند.

این زوج در ژانویه با اعلام این خبر در شبکه های اجتماعی که می خواهند از مقام ارشد سلطنتی کناره گیری کنند تا بتوانند زندگی مستقلی در ایالات متحده داشته باشند،خاندان سلطنتی را عصبانی کردند .

به گزارش The Sun هری و مگان همچنین به دنبال بازگشت به انگلیس برای تولد 95 سالگی ملکه الیزابت دوم در ماه آوریل ، برای شاهزاده فیلیپ ، صدمین زادروز شاهزاده ادینبورگ در ماه ژوئن و رونمایی از مجسمه پرنسس دیانا در 60 سالگی او در 1 جولای هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا