سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کاترین مک فی و دیوید فاستر برای اولین بار بعد از خبر بارداری با هم برنامه اجرا می کنند.

کاترین مک فی و دیوید فاستر بعد از انتشار خبر بارداری کاترین  ، اولین اجرایشان را با یکدیگر انجام داده اند.

روز شنبه، کاترین ، 36 ساله که باردار است با همسرش دیوید ، 70 ساله ، در بخشی از Go Gala که توسط GO Campaign برگزار شد ، حضور یافتند ، که درآمد آن را برای کودکان بی سرپرست در سراسر جهان جمع آوری می کند.

فاستر گفت: “ما بسیار شاد و مفتخریم که عضوی از کمپین GO هستیم.” “هر کاری برای کودکان بی سرپرست در دنیا انجام شود بلافاصله مورد توجه من و همسرم قرار میگیرد.”

مک فی گفت: “شما کمی فروتنی می کنید ،” اما دیوید زندگیش را صرف ایجاد بنیاد برای بچه های بی سرپرست کرده است، بنابراین هر کاری برای این کودکان انجام شود ، ما در آن شرکت میکنیم و شما نیز در آن شرکت میکنید چون این همان کار خیر خواهانه ایی است که شما در زندگیتان انجام داده اید. “

این زوج در ادامه موفق به اجرای آهنگ “The Prayer” شدند و  فاستر برنده جایزه گرمی از پشت پیانو می نواخت.  

در اوایل این ماه ، منابع PEOPLE تأیید کردند که مک فی و فاستر ، که در 28 ژوئن 2019 ازدواج کردند ، در انتظار اولین فرزندشان هستند.

در تاریخ 6 اکتبر ، این زوج در Montecito ، کالیفرنیا مشاهده شدند که ناهار باهم بودند و برای بچه ها خرید می کردند.

مک فی و فاستر برای اولین بار در سال 2006 با یکدیگر آشنا شدند ، زمانی که فاستر در فصل 5 برنامه American Idol به مک فی و دیگران مشاوره داد.

فاستر در حال حاضر پدر سارا 39 ، ارین 38 ساله و جردن 34 ساله است که از همسر دومش ربکا دایر و همچنین آلیسون 50 ساله و ایمی 46 ساله را از روابط قبلیش دارد. 

ارین قبلاً به PEOPLE گفته بود که با مک فی مشکلی ندارند و آنها گاهی به شوخی از او به عنوان “مامان” یاد می کنند.

فاستر گفت به همسرش که وارد خانواده اش با 5 دختر بزرگ شده، بها می دهد.

او گفت: “من فکر می کنم که او واقعاً به خوبی مدارا و مدیریت می کند، و فرزندانم نیز همین کار را می کنند. چون غیر از این ممکن بود وحشتناک باشد.این موضوع هم تازه نیست و چند سالی است که از آن می گذرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا