سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Starz : Raising Kanan: Power Book III سری جدید را منتشر کرد و بازیگران اضافه شده اعلام شدند.

سری سوم سریال Power در Starz در راه است. این کانال کابلی تیزر مختصری را منتشر کرده است تا بینندگان آنچه را که در Power Book III: Raising Kanan انتظار دارند ، ببینند. این درام بینندگان را به دهه 1990 برمی گرداند تا درباره سالهای اولیه Kanan Stark بیشتر بدانند. در پاور اصلی آن شخصیت  را کورتیس جکسون بازی می کرد. در حال حاضر ، Starz در حال پخش فصل اول Power Book II: Ghost است ، دنباله ی سریال محبوب Power.

پاتینا میلر ، عمر اپس ، لندن براون ، مالکوم میس ، شنلی کاسول ، لاوی سیمون ، توبی ساندمن ، جوی بادا $ $ و هیلی کیلگور در سریال به جکسون می پیوندند.

علاوه بر انتشار پیش نمایش Power Book III: Raising Kanan ، چهره های جدیدی به بازیگران اضافه شده اند، بازیگرانی همچون Natalee Linez و Annabelle Zasowski.

Deadline در مورد بازیگران اضافه شده به سریال Starz گفت:

“Linez ، همچنین به دلیل حضور در نقش Nicole Martinez در Freeform’s Sirens شناخته می شود ، جسیکا فیگوروا را یک بیست و چند ساله تیزبین و بلند پرواز را به تصویر می کشد که از بالتیمور به جامائیکا جنوبی ، کوئینز نقل مکان می کند.

زاسوفسکی در نقش نیکول بینگهام ، یک دانش آموز ثروتمند مدرسه مقدماتی Upper East Side تکرار می شود. نیکول در مسابقات گروه کر ، توجه جوک باکس را به خود جلب می کند و عاشقانه ای را بوجود می آورد.  “

شما چی فکر میکنید؟ آیا قصد دارید سری سوم این مجموعه تلویزیونی Power را در Starz بررسی کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا