سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

Your Honor: پخش قسمت پنجم در شب سال نو در Showtime.

 

طرفداران Your Honor هدیه کریسمس را دیرتر میگیرند. قسمت پنجم این سریال از فردا در اپلیکیشن موبایل Showtime در دسترس خواهد بود. این قسمت یکشنبه شب همچنان از کانال کابل Showtime پخش می شود.

برایان کرانستون ، هانتر دووهان ، مایکل استولبرگ ، هوپ دیویس ، کارمن اجوگو ، ایسیا ویتلاک جونیور و صوفیا بلک د الیا ، با مهمانان مورا تیرنی ، امی لندکر ، مارگو مارتیندیل ، لورین توشین ، چت هانکس ، لامار جانسون و لیلی کی در این سریال که زندگی مایکل دزیاتو (کرانستون) را دنبال می کند بازی می کند. او یک قاضی در نیواورلئان است که وقتی پسرش تصادف می کند زندگیش وارونه می شود.

Showtime در بیانیه مطبوعاتی درباره تصمیم برای پخش قسمت پنجم Your Honor توضیح داد:

“SHOWTIME اعلام کرده است که قسمت پنجم Your Honor با حضور نامزد اسکار و امی ، گلدن گلوب (R) ، انجمن بازیگران تلویزیون(R) و برنده جایزه تونی (R) برایان کرانستون (بریکینگ بد) ، برای پخش زودهنگام و تماشای درخواستی روز پنجشنبه ، 31 دسامبر، به کارگردانی نامزد امی کلارک جانسون (The Shield) ، در SHOWTIME و در تمام سیستم عامل های مشترک SHOWTIME، سوم ژانویه پخش می شود. 

سریال  YOUR HONOR یک تریلر 10 اپیزودی است که کرانستون را در نقش مایکل دسیاتو ، قاضی محترم نیواورلئانی بازی می کند ، پسر نوجوانش ، آدام (شکارچی دوهان) ، درگیر یک ماجرا و یک بازی پر از دروغ ، فریب و انتخاب های غیرممکن می شود.

برنده جایزه SAG مایکل استولبرگ در نقش جیمی باکستر مقابل نامزد امی و گلدن گلوب (R) ، هوپ دیویس در نقش همسرش ، جینا ، بازی می کند. در این سریال همچنین کارمن اجوگو، ایسیا ویتلاک جونیور و سوفیا بلک د-الیا بازی می کنند. از ستارگان مهمان دیگر می توان به Amy Landecker ، Maura Tierney و Emmy Margo Martindale و Lorraine Toussaint و Blair Underwood و Chet Hanks و Lamar Johnson اشاره کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا