سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیک کانن: من برای ازدواج ساخته نشده ام

نیک کانن برای ازدواج «ساخته نشده» است.

کانن مجری و خواننده 41 ساله که از سال 2008 تا 2016 با ماریا کری ازدواج کرد و دوقلوهای 11 ساله از ا و دارد اعتراف می کند که پیوند این زوج سابق یکی از “بزرگترین تجربیاتش” بوده است.

او در پادکست «با راکل هارپر مشکل است» در مورد ازدواج با ماریا گفت: «این برای من یکی از بزرگترین تجربیات زندگی من بود و برای اینکه به پایان رسیده باشد… چرا باید برمی گشتم اگر نتوانم آن را درست انجام دهم؟

زمانی که تمام توانم را برای یک سناریوی رو به جلو گذاشتم، باید چیزی را به من ارائه می‌داد که قبلاً هرگز ندیده بودم، هرگز تجربه نکرده بودم، تا بخواهم برای انجام چنین کاری به عقب برگردم.

“چون من تمام تلاشم را در این فضا انجام دادم و حالا سفر جدیدی در زندگی من وجود دارد که متفاوته. من قصد ندارم عقب نشینی کنم و دوباره خودم را در آن موقعیت قرار دهم، چون بهتر از این نمی شود.

من عاشق خانواده ام، همه فرزندانم و هر زنی هستم که به من این نعمت را داده که بتوانم آن را تجربه کنم. اما ازدواج، و همه چیزهایی که در آن وجود دارد…

شما به معنای واقعی کلمه وارد یک شراکت می شوید که در آن دو نفر یکی می شوند. من برای آن ساخته نشده ام.”

ستاره “Wild ‘N Out” علاوه بر دوقلوهایش با ماریا، پسر پنج ساله گلدن و دختر 17 ماهه ای از بریتانی بل و پسران دوقلوی نه ماهه Zion و Zillion از  ابی دی دارد و در انتظار یک نوزاد دیگر با Bre Tiesi است.

نیک – که پسر پنج ماهه‌اش ذن از  آلیسا اسکات، را  به طرز غم انگیزی در دسامبر گذشته بر اثر سرطان مغز از دست داد – اصرار داشت که با وجود شرایط پیچیده زندگی شخصی‌اش، همچنان می‌تواند هر روز با همه بچه‌هایش “ارتباط” برقرار  کند. او امیدوار است که با افزایش سن فرزندانش، همه چیز به آرامی ادامه یابد.

او گفت: “قطعاً چالش برانگیز است. من به همه مادران احترام می گذارم چون آنها انسان های فوق العاده و برجسته ای هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا