سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

جاناتان ون نس بازیگر سریال Queer Eye ازدواج کرد.

سوپرایز! Jonathan Van Ness ، بازیگر سریال Queer Eye ، اوایل امسال ازدواج کرد.

پنجشنبه ، 31 دسامبر ، شب سال نو ، جاناتان، ستاره واقعیت در اینستاگرام در یک پست بطور خلاصه در 2020 اعلام کرد که “با بهترین دوستش ازدواج کرد و گفت یک شریک دوست داشتنی دارم تا با آن زندگی ام را ادامه دهم.” در حالی که او عکسی از خودش و شریکش منتشر کرد، نام شریکش را فاش نکرد.

“بله !! حفظ این راز سخت بود !!” بابی برک  بازیگر سریال Queer Eye در مورد پست همبازیش نظر داد و نوشت: “مارک و جانی را دوست دارم!”

مردی که در عکس عروسی جاناتان است شبیه مارک پیکاک متولد لندن است.آنها از زمان علاقمند شدن به هم و اظهارنظر درباره پست های اینستاگرامی همدیگر در اواخر سال 2019 ، به شایعات رابطه عاشقانه شان  دامن زده اند. با این حال ، آنها هرگز رابطه شان را به صورت علنی تأیید نکرده اند. مارک در مورد آخرین پست جانتان ستاره Queer Eye توضیحی نداده است.

تن فرانس ، یکی دیگر از بازیگران ، در مورد پست جاناتان نوشت: “سال نو مبارک ، Jackaaay! من دوستت دارم. امیدوارم که سال آینده سال خوبی باشد و ما بتوانیم ازدواج شما را جشن بگیریم.”

کارامو براون همبازی دیگرش نیز نوشت: “بله! ما بلاخره می توانیم آن را به صورت عمومی جشن بگیریم !! خیلی خوشحالیم برای شما !!!!!! یکی از زیباترین زوج های جهان هستید، دوستت دارم و سال نو مبارک jvn “

جاناتان در پستش هیچ جزئیاتی در مورد اینکه کجا و چه موقع او و شریک زندگیش ازدواج ، ارائه نداد. 

او درباره پستش نوشت: “بله! این طولانی ترین موضوعی است که آن را من مخفی نگه داشته ام و تقریبا مرا کشت هههه”.

چندین هفته پیش ، جاناتان ، که خود را غیر باینری می داند و از ضمایر آنها بر بیوگرافی اینستاگرامش استفاده می کند ، وقتی در مورد زندگی عاشقانه اش در مصاحبه با مجله SELF صحبت می کرد ، گفت این موضوع “خصوصی” است.

او گفت: “این طور نیست که من همیشه در مورد روابطم خصوصی صحبت کنم ، اما فقط فکر می کنم که به زمان بیشتری احتیاج دارم تا به نوعی بتوانم به عنوان چهره عمومی در یک رابطه باشم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا