سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیانسه سال نو را با فیلمهای قبلا دیده نشده از سه فرزندش جشن می گیرد.

بیانسه با آخرین پست سال 2020 در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرد. 

درست زمانی که همه مشتاقانه منتظر بودند تا ساعت نیمه شب شب سال نو شروع شود ، ستاره The Lion King با یک ویدیوی ویژه در اینستاگرام هواداران خود را غافلگیر کرد. این کلیپ چهار دقیقه ای نه تنها لحظات به یاد ماندنی بومی هوستون را از سال 2020 برجسته می کند ، بلکه او فیلم های دیده نشده ای از بچه های او و جی زی ، بلو آیوی 8 ساله و دوقلوهای رومی و سر کارتر 3 ساله را نشان می دهد.

یک کلیپ جالب توجه رقص رومی  در کنار مادرش بود . بیانسه  از کوچولوی خود پرسید: “آیا تابستان خوبی داشتی؟”

او در کپشن نوشت :
“به سلامتی  یک سال نو دیگر ” ،  “2020 هم ما را جدا کرد و هم متحد کرد. بیشتر افراد عزیزشان را از دست دادند.  ما ضررهای زیادی را احساس کردیم ، اما انسانیت ما متحد شد.”

او ادامه داد: “امسال برای من جشن گرفتن شادی  و زندگی عاشقانه بوده است.” “همانطور که همه ما مشتاقانه منتظر هستیم و برای شروع سال جدید دعا می کنیم ، آرزوی من برای شما این است که خود و کسانی را که دوست دارید احترام بگذارید. به خودتان افتخار کنید که شما یک فرد مهم هستید. اینجا به سال  2021 بهتر و روشن تر می رویم!”

بیانسه در سال 2020  بهانه های زیادی برای جشن گرفتن داشت.  از انتشار یک آلبوم تصویری باورنکردنی در دیزنی + ، Black Is King ، تا برنده شدن جایزه BET با دخترش بلو..”

با این حال ، سال گذشته با شیوع مداوم ویروس کرونا و مبارزه برای عدالت اجتماعی شباهت به سالهای دیگر نداشت. بیانسه در مورد چگونگی کمک به نیازمندان برای مدتی صحبت کرد. او کمکهای مالی زیادی به نیازمندان کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا