سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

دومنیک پرسل ، ستاره فرار از زندان ، می گوید فصل 6 در حال اتفاق است.

دومینیک پرسل ، ستاره  فرار ار زندان دوشنبه در اینستاگرامش ، گفت که این سریال با فصل ششم بازمی گردد. 

پرسل ، بازیگر نقش لینکلن باروز ، در اینستاگرامش سلفی به اشتراک گذاشت تا ضمن پرداختن به شایعات مختلف ، اخبار را به صورت رمزگونه اعلام کند.

این بازیگر نوشت : “شایعه شماره 1. من پیر هستم. بله من 50 ساله هستم ….. شایعه شماره 2. من طاس هستم. نه من یک سر مو دار دارم ؛ مردم خواستار تراشیدن آن هستند. شایعه شماره 3 ، آیا فصل ششم  فرار از زندان  اتفاق می افتد بله ….. شایعه شماره 4. آیا من انسان ها را دوست دارم؟ نه  همه را قطعاً نه “، 

فرار از زندان در ابتدا از سال 2005 تا 2009 به مدت چهار فصل از شبکه فاکس پخش شد و پس از آن یک فیلم تلویزیونی با عنوان شکست نهایی (Final Break) پخش شد. در سال 2016 ، فاکس این سریال را برای فصل پنجم احیا کرد که سال بعدش پخش شد.

داستان درباره  لینکلن باروز (پرسل) که برای جرمی که مرتکب نشده در زندان و محکوم به اعدام است و برادرش  ، مایکل اسکافیلد (ونتورث میلر) ، برای فراری دادن باروز  از زندان نقشه می کشد.  سارا وین کالیز ، آموری نولاسکو ، رابرت کنپر و پل آدلشتین نیز بازی می کنند.

fox-prison-break-2

در آگوست 2019 ، مدیر عامل فاکس انترتینمنت چارلی کولی گفت که هیچ برنامه ای برای فصل ششم فرار از زندان وجود ندارد.

 او گفت : “در حال حاضر هیچ برنامه ای برای احیای Prison Break  وجود ندارد اما وقتی سازندگان با داستانی روبرو می شوند که فکر می کنند زمان مناسبی برای گفتن است ، ما آماده شنیدن آن هستیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا