سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مایکل روبین خریدار مرموز عمارت 50 میلیون دلاری همپتون است.

 

Page Six می تواند به طور انحصاری فاش کند: مایکل روبین ، سرکرده Fanatics ، خریدار مرموز یک عمارت 50 میلیون دلاری در بریج همپتون است که قبلا متعلق به Ziel Feldman بنیانگذار HFZ Capital Group بود.

Hamptons Hot Sheet برای اولین بار در روز دوشنبه گزارش داد که ملک در یک معامله خارج از قیمت بازار فروخته شده است، اما خریدار تاالان ناشناخته مانده است.

این خرید آخرین مورد در اوراق بهادار گران قیمت Rubin است: ما در سال 2018 گزارش دادیم که او یک پنت هاوس 43 میلیون دلاری ، 7،750 فوت مربعی در مرکز شهر در خیابان 160 لروی یان شرگر خریداری کرده است.

گفته می شود که خانه جدید او در اقیانوس همپتون در جاده Dune بیش از 8000 فوت مربع است ، با هفت اتاق خواب ، چهار حمام و یک استخر در مساحت تقریبی 6.5 . منابعی به Page Six گفتند که در اصل برای 75 میلیون دلار در معرض فروش بود.

گزارش شده است که دوست میلیاردرش لن بلاواتنیک در حال ساخت محوطه ای عظیم در کنار ملک او است. طبق گزارشات ،دونالد زاکر تیتان املاک و مستغلات از همسایگان این منطقه انحصاری ، از یک طرف اقیانوس اطلس و از سوی دیگر خلیج مکسوکس ،نیز هستند.

The Real Deal گزارش داد که فلدمن در ماه نوامبر پنت هاوس منهتن او را با قیمت 39 میلیون دلار ثبت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا