سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپاسبک زندگیمطالب جالب

کلی ریپا بهترین اعضای بدن برای انجام بوتاکس را معرفی کرد (اختصاصی)

کلی ریپا در رویداد Power of Women  در روز سه شنبه در نیویورک سیتی درباره بوتاکس صحبت کرد.ریپا ۵۲ ساله بخشی از تخصص خود را در مورد تزریقات بوتاکس بیان کرد.

ریپا می‌گوید: «بوتاکس برای گردن شما مفید است و از پیری گردنتان جلوگیری می‌کند».

او که  زیر بغل خودش هم بوتاکس زده، می‌گوید « بوتاکس به تعریق هم کمک می‌کند».

فضای بین ابروهای او یکی دیگر از نقاطیه که بوتاکس زده است! او با اشاره به خطوط عمودی که اکثر مردم هنگام اخم کردن بین ابروهایشان می بینند، می گوید: «همچنین خوبه که در این ناحیه هم از بوتاکس استفاده کنیم.»

ریپا می گوید، مهم نیست که تزریق بوتاکس کجا باشد، نکته مهم اینه که چه کسی آنها را انجام می دهد. “شما باید یک فرد خوب را برای انجام آن انتخاب کنید.

کلی ریپا مادر سه فرزند یکی از پنج برگزیده در رویداد Variety روز سه‌شنبه بود، در این مراسم  او برای بیش از سه دهه همکاری با WIN NYC، سازمانی که به زنان و کودکان بی‌خانمان کمک می‌کند سرپناه پیدا کنند و زندگی خود را در شهر از سر بگیرند، مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از میکالا جائه رودریگز، رزی پرز، ناتاشا لیون و جودی بلوم تجلیل شد.

اندی کوهن، که ریپا را قبل از جایزه‌اش معرفی کرد، از دوست قدیمیش به خاطر مسیری که برای زنان در این صنعت ایجاد کرده است، تمجید کرد. کوهن گفت: “به عنوان یک پدر دختر، من بسیار از تو الهام گرفته ام.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا