سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیو تایلر بعد از مثبت شدن آزمایشش برای COVID-19 در NYE ، به فرزندانش می پیوندند.

لیو تایلر آخرین سلبریتی است که ابتلایش به COVID-19 تأیید کرد ، Friday فاش کرد که آزمایش ویروس او در شب سال نو مثبت شده است.

بعد از دو هفته قرنطینه ، لیو تایلر، مدل ، بازیگر و مادر 43 ساله به اینستاگرام رفت تا شادیش را در بودن  دوباره با فرزندانش ، که خوشبختانه هرگز به این ویروس کشنده مبتلا نشدند ، به اشتراک بگذارد.

او نوشت: “پیوند دوباره با عشق هام … چه وحشیانه است 2 هفته قرنطینه ،” “من در شب سال نو آزمایش کووید 19 دادم. S-t ، من تا سال 2020 موفق شده بودم خودم و خانواده ام را ایمن نگه دارم.  ناگهان در صبح آخرین روز سال 2020 … من به ویروس مبتلا شدم. او تأیید کرد: “خوشبختانه بقیه اعضای خانواده منفی بودند.” تایلر دو فرزند خردسال – پسرش ملوان 5 ساله و دخترش لولا 4 ساله – را از شریک زندگیش دیو گاردنر دارد. او همچنین یک پسر نوجوان به نام میلو از همسر سابقش رویستن لانگدان دارد.

او در ادامه ویروس را توصیف کرد که چگونه سلامت جسمی و روحی او را درگیر کرده است و نوشت این با بدن و ذهن شما درگیر است. هر روز بطور متفاوتی و حداقل 10 روز تنها ماندن در یک اتاق ساده است.

!!! روزهای اول سال 2021 برای همه مردم جهان ترسناک بوده است. ” او ادامه داد ، “دلم برای فرزندانم خیلی تنگ شده بود اما آنها از پنجره من را می دیدند و به من زنگ میزدند و من بازی آنها را در بیرون تماشا می کنم.

آنها از زیر در برای من پیام و نقاشی میفرستادند. من خیلی سپاسگزارم که از پس آن برآمدم و روزهایم را به تنهائی گذراندم و دعا می کردم و عشق را به همه کسانی که تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته اند ، می فرستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا