سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

متیو مک‌کانهی تولد شانزده سالگی پسرش لوی را تبریک می‌گوید: از سفرت لذت ببر

متیو مک‌کانهی در روز تولد پسرش لوی او را نصیحت می‌کند. همراه با مونتاژی از عکس‌های این نوجوان 16 ساله به همراه والدینش که در روز یکشنبه 7 ژوئیه در اینستاگرام منتشر شد، ستاره کلوپ خریداران دالاس پیامی را برای لوی به اشتراک گذاشت.

متیو شروع کرد: «خیلی خوب لوی، به این سن میرسه.  من و مادرت امیدواریم تا جایی که می‌توانیم کارمان را خوب انجام بدیم. تو واقعاً ما را برای همیشه به عنوان یک شبکه ایمنی در این جهان شگفت‌انگیز و وحشی نخواهی داشت.»

ستاره جادویی مایک که لوی را با همسرش کامیلا آلوز مک‌کانهی شریکه در ادامه توصیه‌های پدرانه‌ای را ارائه کرد و در عین حال پسرش را تشویق کرد تا از همه چیزهایی که زندگی ارائه می‌دهد لذت ببرد.

او ادامه داد: «فقط بیرون برو، لذت ببر. مراقب محیط اطرافت باش. خودتان باشید. بدان چه زمانی باید بله بگی، بدان چه زمانی باید بگی نه، خوبی را در دیگران ببینی، اما بدان که دیگران همیشه به آنها توجه نمی کنند.» متیو در پایان گفت: «از سفر لذت ببر.»

متیو و کامیلا در 7 ژوئیه 2008 از لیوی استقبال کردند. این زوج همچنین دو فرزند کوچکتر دارند: دختر ویدا 14 ساله و پسر لیوینگستون 11 ساله.

به نظر می رسد لوی با بالا رفتن سنش، راه متیو را دنبال می کند. برای روز پدر در ماه ژوئن، او در کمپین لینکلن با پدر مشهورش بازی کرد. در یکی از پست های منتشر شده در اینستاگرام، این زوج در ماشین نشسته‌اند و متیو به لوی می‌گوید که چقدر عاشق رانندگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا