سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

باراک اوباما در تولد 57 سالگی میشل اوباما به او ادای احترام میکنه “عشق من ، شریک زندگی من و بهترین دوست من”

بسیاری از سلبریتی ها در 17 ژانویه تولدشان را جشن می گیرند – از جمله بتی وایت ، جیمز ارل جونز ، جیم کری و استیو هاروی. اما رئیس جمهور سابق باراک اوباما فقط چشمش به یک  تولد است: همسرش میشل ، که 57 ساله می شود.

اوباما ، 59 ساله ، با ابراز ادای احترام با نوشتن  “عشق من ، شریک زندگی من و بهترین دوست من” ، با به اشتراک گذاشتن یک عکس قدیمی از میشل در یک لباس زرد ، به رسانه های اجتماعی رفت.

اوباماها – که انتظار می رود در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن در 20 ژانویه شرکت کنند – هر دو در خاطرات مربوطه خود صریحاً در مورد روابط خود نوشته اند ، که وقتی رئیس جمهور آینده به عنوان کارآموز در دفتر حقوقی شیکاگو که میشل در آن کار می کرد ، با هم آشنا شدند.  آنها در سال 1992 ازدواج کردند و دارای دو دختر  دانشگاهی هستند ، مالیا و ساشا.

، نوامبر گذشته ، اوباما اعتراف می کند که همسرش با توجه به فشارهایی که در زندگی خانوادگی آنها ایجاد شده ، علاقه زیادی به پیشنهادات اولیه خود برای دفتر سیاسی نداشته است. او می نویسد که میشل یک بار به او گفت: “این تمام است ، باراک. آخرین بار اما انتظار نداشته باشم که هیچ کارزار انتخاباتی انجام دهم. در واقع ، شما حتی نباید روی رای من حساب کنید. ” در ماه اکتبر ، این زوج بیست و هشتمین سالگرد ازدواج خود را بهانه ای برای ارسال پیام هایی کردند که مردم را به رای گیری دعوت می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا