سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

سیلوستر استالونه عمارت لس آنجلس را با قیمت 130 میلیون دلار می فروشد

استالونه و همسر مدلش جنیفر فلاوین ملکشان در لس آنجلس،  را به مقصد پالم بیچ ، فلوریدا را ترک کردند و بزرگترین خانه خودشان را در  بورلی هیلز با قیمت 130 میلیون دلار فروختند. 

به گزارش Dirt.com ، استالونه ستاره “Rocky” در سال 1990 این ملک را به وسعت 3.5 هکتار را خریداری کرد و یک عمارت سفارشی با 21000 فوت مربع ساخت و بیش از 125000 دلار قبض مالیاتی ساخت.

خانه اصلی عمارت دارای هشت خواب و 12 حمام است که یک کتابخانه / دفتر عظیم با یک سقف طاق دار دارد. 

آشپزخانه دارای دو جزیره است ، اتاق ناهار خوری دارای دیوارهایی نقاشی شده با دست است که شبیه قلعه ای قدیمی است و پنجره هایی از کف تا سقف دارد.

این خانه در همسایگی املاک سابق Sumner Redstone است و دارای یک راهرو ورودی و دروازه بلند است. علاوه بر خانه اصلی ، یک مهمانسرا دو خوابه وجود دارد. خانه اصلی دارای چشم انداز دره ها و شهر است و اطراف آن یک استخر شنا است. همسایگان آنها دنزل واشنگتن ، جاستین بیبر و هایلی بالدوین ، پاول رایزر ، ادی مورفی ، راد استوارت ، مجیک جانسون و مارک والبرگ هستند.

اعتقاد بر این است که استالونه و فلاوین کالیفرنیا را به مقصد پالم بیچ ترک می کنند ، جایی که در اواخر سال گذشته ، یک املاک 354 میلیون دلاری در کنار دریا را گرفته بودند. آنها فقط برخی از مشهورترین افراد مشهور اخیر لس آنجلس هستند ، از جمله Josh Brolin ، که به آتلانتا و دره Simi رفت ، Joe Rogan اخیراً به تگزاس نقل مکان کرد ، و شاهزاده هری و مگان مارکل در تابستان امسال از شمال ساحل به Montecito ، کالیفرنیا نقل مکان کردند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا