سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آدل دهمین سالگرد آلبوم 21 را جشن می گیرد.

“سلام” ، آدل؟ ما شما را دوست داریم اما الان فقط ما را شکنجه می کنید.

روز یکشنبه ، 24 ژانویه ، خواننده 32 ساله برنده گرمی در اینستاگرام درباره آلبومی پست گذاشت … اما نه آلبومی که جهان منتظر آن است.

آدل دهمین سالگرد انتشار دومین و موفق ترین آلبوم خود ، 21 را جشن گرفت. او تصویری از جلد آلبوم را به اشتراک گذاشت.

او نوشت : 10 سالگیت مبارک دوست قدیمی من ! خیلی برام عجیبه که چیز زیادی از حسی که 10 سال پیش داشتم یادم نمیاد . اما از صمیم قلب ازتون متشکرم که به ترانه هایم اجازه ورود به زندگی واقعی را دادید تا متن آنها جزئی از زندگی شما باشد. 

آدل ، که به ندرت در شبکه های اجتماعی پست می گذارد ، نظر بسیاری از طرفداران را جلب کرد.

یک نفر نوشت: “دختر ما به آلبوم جدید نیاز داریم”. دیگری اظهار داشت: “وقتی آلبوم می آید.”

 ادل در سال 2019 ، در یک  پست اینستاگرامی  تأیید کرد که موسیقی جدیدی  در راه است ،  این پست را  هفته ها پس از اعلام جدایی از همسرش سیمون کنیکی – که با او یک پسر 8 ساله مشترک دارد  و بیش از یک ماه بعد از اینکه هنگام ورود به استودیوی ضبط صدا در شهر نیویورک مشاهده شد، گذاشت. 

در ژوئن 2020 ، خواننده در اینستاگرام به هواداری که سوال کرده بود  که آیا آلبوم جدید آن روز منتشر می شود یا خیر ، پاسخ داد: “البته اینطور نیست. کرونا تمام نشده است. من قرنطینه می شوم. ماسک بزن و صبور باش.”

سپس در ماه اکتبر ، ادل میزبان Saturday Night Live بود ، اگرچه او مهمان موسیقی نبود. با این حال ، او به  آینده خود اشاره کرد.

او در مونولوگ خود گفت: “من می دانم که در مورد من که فقط میزبان هستم صحبت های زیادی شده است.” “مانند” چرا او مهمان موسیقی نیست؟ ” و مواردی از این دست ، و دو دلیل وجود دارد: آلبوم من تمام نشده است ، و من همچنین بیش از حد می ترسم که هر دو را انجام دهم. “

در اوایل این ماه ، دوست ادل ، مجری برنامه گفتگوی انگلیس ، آلن کار ، در یک چت ویدیویی برای Grazia UK گفت که برخی از آهنگ های جدید خواننده را شنیده است. او گفت ، “اوه خدا ، خیلی شگفت آور است. خیلی “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا