سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پدر بریتنی اسپیرز از او می خواهد که در درگیری حقوقی اش مبلغ زیادی را پرداخت کند.

نزاع دادگاهی بریتنی اسپیرز با پدرش گران تمام می شود – او می خواهد که بریتنی هزینه آن را پرداخت کند.

بنابه اسنادی که توسط Page Six به دست آمده است: جیمی اسپیرز اسناد حقوقی را به دنبال داشتن این پرونده ها ثبت کرده است. بریتنی خواننده “Toxic”، بیش از 3 میلیون دلار هزینه حقوقی پرداخت می کند – از جمله بیش از 1 میلیون دلار به وکلای خودش ، که برای محافظه کاری او تلاش می کنند ،

 

یک منبع نزدیک به بریتنی به Page Six می گوید: “اگر قاضی تأیید کند ، این پول از دارایی بریتنی تأمین می شود ، به این معنی که او اساساً به وکلای پدرش پول می دهد تا در دادگاه با او مقابله کنند.”

3 میلیون دلار درخواستی توسط جیمی اسپیرز برای خدمات ارائه شده بین نوامبر 2019 و فوریه 2021 است.

این منبع می گوید: “افراد نزدیک بریتنی احساس می کنند این مبلغ گزافی برای درخواست است ، به خصوص از شخصی که در حال حاضر کار نمی کند و اظهار داشته است که قصد ندارد کارش را تحت کنترل پدرش از سر بگیرد.”

در دادخواستی، جیمی 68 ساله درخواست دریافت 16000 دلار در ماه برای سمت خود به عنوان مدیر محافظت از دارایی و همچنین 2000 دلار در ماه برای یک فضای اداری ، معادل 288،000 دلار برای دوره 16 ماهه کرد.

او همچنین از وکلایش در فریمن ، Freeman & Smiley LLP و Holland & Knight درخواست کرد به ترتیب 574،625 دلار و 893،751 دلار دریافت کنند.

به ویژه لایحه Holland & Knight شامل هزینه های تیم ارتباطی شرکت از 500 تا 900 دلار در ساعت برای پاسخگویی به سوالات رسانه ها در مورد محافظه کاری است.

“این محافظه کاری به طور فزاینده ای مورد بررسی دقیق رسانه ها قرار گرفته است هم در رسانه های خبری سنتی و هم در رسانه های اجتماعی و همچنین فیلم های مستند”
اسناد دادگاه جیمی خوانده شده ، و به مرجع کمپین #FreeBritney طرفداران و مستند نیویورک تایمز “Framing Britney Spears” اشاره دارد که اولین بار در ماه فوریه به نمایش درآمد.

“H&K برای حفظ حریم شخصی محافظه کار و محافظت از دارایی در برابر نفوذ نامناسب و / یا بی دلیل به آقای اسپیرز در پرداختن به امور رسانه های داخلی و جهانی در رابطه با محافظه کاری کمک کرده است.”

جیمی از فوریه 2008 ، زمانی که محافظه کاری در اوج شکست عمومی بریتنی شروع شد ، بر دارایی چند میلیون دلاری بریتنی نظارت کرده است. او همچنین بر امور شخصی بریتنی ، از جمله مراقبت های پزشکی ، کنترل داشت تا اینکه در سپتامبر 2019 با استناد به مسائلی از سمت خودش کناره گیری کرد. یک قیم مجاز ، جودی مونتگومری ، به طور موقت جایگزین جیمی شد و از آن زمان به درخواست بریتنی گام هایی را برای جانشینی دائمی او برداشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا