سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست پس از جدایی از کیم کارداشیان به لس آنجلس بازگشت.

از زمان انتشار خبر جدایی کانیه وست از کیم کارداشیان ، کانیه وست برای اولین بار دیده شده است.

از رپر 43 ساله در حالی که روز یکشنبه با جت شخصی در حال ورود به فرودگاه وان نویز در لس آنجلس عکس گرفته شده است.

وست که هنگام پیاده شدن از هواپیما جدی به نظر می رسید ، اعضای تیمش او را همراهی می کردند. این طراح لباس ، Yeezy Foam Runners  برای پرواز شلوار چرمی و کاپشن خردل پوشید.

page six  در اوایل این ماه به طور انحصاری فاش کرد که کارداشیان 40 ساله و وست پس از نزدیک به هفت سال ازدواج تصمیم به طلاق گرفتند.  کارداشیان که  لورا واسر ،  را به عنوان وکیل طلاق انتخاب کرده ، امیدوار است که قبل از تشکیل پرونده رسمی در دادگاه ها به توافق برسد تا او و وست بتوانند امور مالی و نحوه تقسیم املاک خود را بررسی کنند.

اگرچه  “Keeping Up With the Kardashians” در سال 2021 به پایان می رسد ، اما یک منبع قبلاً  گفته بود که در  این رئالیتی شو  طولانی “با سر و صدا” ، و  مشکلات زناشویی این زوج ، به عنوان نقطه اصلی داستان در آخرین فصل نمایش ، پخش می شوند.

این منبع گفت: “آنها از کیم فیلمبرداری کرده اند که در مورد مشکلات ازدواجش بحث می کند.” “اما همه افراد درگیر توافق نامه عدم کشف اطلاعات هستند ، زیرا فینال تا  اواخر سال 2021 نشان داده نمی شود. “

یک منبع جداگانه به ما گفت که وست با این جدایی اوکی است.

وست و کارداشیان چهار فرزند دارند: دختر 7 ساله نورث ، پسر 5 ساله سنت ، دختر 3 ساله شیکاگو و پسر 1 ساله مزامیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا