سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اوا مندس در اینستاگرام به ادعاهای جراحی پلاستیک پاسخ تندی داد.

روز شنبه ،مندس بازیگر “Hitch” به یکی از طرفداران اینستاگرام که او را بخاطر کم کار بودنش در شبکه های اجتماعی به انجام جراحی پلاستیک متهم کرد ، پاسخ داد.

مندس گفت:”من نمیدونم چرا به شما جواب می دهم. من کمتر پست می گذارم زیرا واقعاً می خواهم برای خانواده ام وقت بگذارم. بچه های کوچکم به من احتیاج دارند و ارسال پست خیلی وقت میگیرد.”

اوا مندس برای نمایش نیویورک و شرکت در نمایشگاه مد Fall Fall 2018 در تئاتر قصر در 13 سپتامبر 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا شرکت کرد.

مندس دخترانی بنامهای اسمرالدا آمادا 6 ساله و آمادا لی 4 ساله را از رایان گاسلینگ ، شریک زندگیش  دارد. همین هفته گذشته ، این بازیگر توضیح داد که چرا طرفدارانش او را کمتر در اینستاگرام می ببینند.

“من اخیراً پست نگذاشته ام چون بچه کوچکم به من گفت که بیش از حد گوشی بدست دارم. می توانم بگویم که او شخصاً آن را از من می گرفت و او یک بچه است. “

“بنابراین من عذرخواهی کردم و به او قول دادم که مراقب باشم. فهمیدم که فقط به این دلیل که همیشه با آنها در خانه هستم به این معنی نیست که همیشه حضور دارم. “

ستاره “Place Beyond the Pines” قبلاً به این قولش عمل کرده است. چهارشنبه پیش ، او برای پیاده روی خانوادگی به گاسلینگ 40 ساله و دخترانش پیوست و انگشتری را روی انگشت حلقه دست چپ خود قرار داد که باعث گمانه زنی های نامزدی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا