سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کودی سیمپسون و مدل مارلوس استیونز تایید می کنند که پس از جدایی کودی از مایلی سایرس چهار ماهه که با هم رابطه دارند.

کودی سیمپسون و مارلوس استیونز ، تنها چند ماه پس از جدایی کودی از مایلی سایرس ، رسما رابطه شان را در اینستاگرام اعلام کردند. 

در میان شایعات عاشقانه پس از مشاهده خواننده و ترانه سرا 23 ساله استرالیایی در هفته های اخیر با مارلوس ، مادر او آخر هفته عکسهایی را در اینستاگرام گذاشت که نشان می دهد کودی و مارلوس در تعطیلات خانوادگی باهمند. 

در یکی از عکسها ، این زوج جلوی شومینه ای که با جوراب ساق بلند تزئین شده ، دستان خودشان را به دور یکدیگر انداختند. کودی کت و شلوار به تن دارد ، در حالی که مارلوس با یک لباس متالیک هست.

در تاریخ 13 آگوست  کودی و مایلی پس از کمتر از یک سال  رابطه؛دوستانه از یکدیگر جدا شده اند. آنها عاشقانه خود را در اکتبر 2019 آغاز کردند ، .

یکی از منابع داخلی گفت: “کودی احساس می کرد در جای دیگری قرار دارد و می خواهد مجرد باشد.”در آن زمان “مایلی مشغول کار بر روی موسیقی جدید شد و رابطه آنها از بین رفت. اتفاق بدی رخ نداد و آنها هنوز هم به یکدیگر احترام می گذارند.”

مایلی ، 28 ساله ، در آن زمان در مورد جدایی  گفت: “دو نیمه نمی توانند یک کل را ایجاد کنند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا