سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گفته می شود آرون راجرز و شیلین وودلی با هم رابطه دارند.

به گزارش E! News ، به منبعی روز سه شنبه گفت، این زوج رابطه عاشقانه شان را “خصوصی” نگه داشته اند.

یک منبع گفت: “آنها همدیگر را دیدند و با هم در ارتباط بوده اند ” آنها هر دو روی شغلشان متمرکز هستند اما برای هم وقت می گذارند و باهم صحبت میکنند و همدیگر را می بینند. “

مدتی است شایعات مربوط به راجرز و وودلی پخش شده است. در ماه اکتبر ، سایت ورزشی Awesemo.com گزارش داد که این بازیگر 29 ساله در Green Bay دیده شده است.

وودلی 29 ساله که در فیلم های “Divergent” و “Big Little Lies” شبکه HBO  بازی کرده قبلا با  بِن وولاولا بازیکن راگبی رابطه داشت.

در مورد راجرز ، او در تابستان از دوست دختر قدیمیش دانیکا پاتریک جدا شد. او همچنین از سال 2014 تا 2017 با اولیویا مون بازیگر ازدواج کرده بود.

راجرز به تازگی شانزدهمین فصلش را با Packers به ​​پایان رساند و ماه گذشته در بازی NFC Championship توسط تام بریدی و Tampa Bay Buccaneers شکست خورد.

راجرز ، 24مین انتخاب کلی در پیش نویس NFL 2005  است و همینطور  در ژانویه اعلام شد که او به لیست میزبان میهمان “Jeopardy” خواهد پیوست.

راجرز پیش از این در سال 2015 در اپیزودی از “Celebrity Jeopardy” حضور داشت. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا