سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
بیوگرافی

بیوگرافی ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir) بازیگر سریال soz

به گزارش نسیم ورد  : ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir)در سال 1996در استانبول به دنیا امد و الان ۲۱سال دارد .قد این بازیگر زیبا 1.66 متر و53کیلو است . اسم دوست پسر ایلایدا ایلدیر (ilaida ildir) ,علیجان اوکوموش (alican ukumuş) میباشد .

ilayda-ildir-in-soz-dizisi-nazli-sevgilisi-var-mi

ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir) درس بازیگری را از دانشگاه yeditepe یاد گرفته و هنوز هم به درس ادامه میدهد. اولین کار  ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir) با بازی کردن در تبلیغات D-smart بوده .همچنین در تبلیغ coca cola و avon و tadini cikar و yogo نیز هنرمندی کرده است.

IMG_20170711_173609

ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir) برای اولین بار در سریال ask laftan anlamaz نقش افرینی کرده . ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir) در این سریال نقش بیلقه( bilge) رو بازی میکرده  و الان در سریال söz که از شبکه استار پخش میشود ،به بازیگری خود ادامه میدهد .ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir)   در این سریال نقش دختر جناب سروان به اسم نازلی رو بازی میکند.

عکس های از ایلایدا ایلدیر (ilayda ildir):

IMG_20170711_173814 IMG_20170711_173834 soz-dizisi-nazli-ilayda-ildir-biyografi soz-dizisi-nazli-ilayda-ildir-kac-yasinda soz-dizisi-nazlinin-ilayda-ildir-sevgilisi-var-mi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا