سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اونور سید یاران روی جلد مجلات جهان!

اونور سید یاران که از مدلینگ به بازیگری روی آورد، از موفقیتی که بعد از سریال Kardeşlerim ( خواهر برادرام) به دست آورده، لذت می برد. این بازیگر موفق که هدفش خارج از ترکیه بود، با شبکه تلویزیونی اسپانیا همکاری کرد.

اونور سید یاران 27 ساله در سال 2016 در مدلینگ ترکیه نامی برای خودش دست و پا کرد و سال بعد اولین قدم را برای بازیگری برداشت و در سریال Kalk Gidelim که از TRT 1 پخش شد بازی کرد. این بازیگر جوان در سریال وسلات که از شبکه TRT 1هم پخش شد، نقش شخصیت انس را بازی کرد.

بزرگترین موفقیت اونور سید یاران در حرفه بازیگری با سریال سومش به نام Kardeşlerim  ( خواهر برادرام)  رقم خورد. یاران موفقیتش را در بازیگری با شخصیت دوروک نشان داد که در سریال Kardeşlerim که از ATV پخش می شد بازی کرد. او پس از اینکه سریال «کاردشلریم» در خارج از ترکیه توجه زیادی را به خود جلب کرد، نامش را در جهان مطرح کرد.

این بازیگر موفق اخیرا با بزرگترین شبکه تلویزیونی اسپانیا، آنتنا همکاری کرده است. تیم آنتنا هم با اونور سید یاران مصاحبه کرد و هم فیلم گرفت. این مصاحبه گام مهمی در هدف این بازیگر موفق در خارج از کشورش بود.
مجموعه تلویزیونی Kardeşlerim که اونور سید یاران در آن یکی از نقش های اصلی را بازی کرد به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین توجه زیادی را به خود جلب می کند

بنابراین، این بازیگر خوش تیپ در این کشورها طرفداران زیادی دارد و مانند جان یامان و کرم بورسین در خارج از ترکیه هدف دارد.

اونور سید یاران که گفته بود از چندی پیش شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کرده ، هدفش را اینگونه توضیح داد: «الان هدف من اسپانیا است. من اسپانیایی یاد میگیرم می خواهم در اسپانیا بازی کنم و در سینمای اسپانیا باشم. می خواهم تابستان امسال به اسپانیا بروم, فرهنگ آنجا را بهتر یاد بگیرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا